Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE AUTOCOMPACTORE 15 mc CU PLACA DE PRESARE
Anunt de participare numarul 72154/16.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dobroesti
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.23, Localitatea: Dobroesti, Cod postal: 077085, Romania, Punct(e) de contact: Pana Daniel, Tel.2553320, Email: [email protected], Fax: 2554595, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE AUTOCOMPACTORE 15 mc CU PLACA DE PRESARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primari Dobroesti Str Cuza Voda nr 23 Comuna Dobroesti Judet Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare ACHIZITIE PUBLICA DE AUTOCOMPACTORE 15 mc CU PLACA DE PRESARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-1 buc. AUTOCOMPACTOR CU PLACA DE PRESARE 15 mc
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu e cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1C
- Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1A
-Completare formular1B
Prezentare Certificate de atestare fiscala eliberate de organele de administrare fiscala ale unitatilor administrativ teritorialepe raza carora societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.
Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte documente echivalente, prezentate in original sau copie legalizata, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul ofertantului etc. precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art.21 din Legea nr.26/1990
Prezentare copie dupa Certificatul de inmatriculare.
Prezentare: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Completare formular: Informatii generale privind cifra de afaceri - Formular nr. 5
Cerinte minime in ceea ce priveste cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 500.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindexperienta similara
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiInformatii privind subcontractantii
Informatii privind asociarea (daca este cazul)
Certificat de conformitate produs
Certificare CE pentru tipul de vehicul respectivSchite tehnice/fise tehnice/mostre/fotografii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2009 12:00
Locul: Primaria Comunei Dobroesti Str Cuza Voda nr 23 comuna Dobroesti Judet Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant, conform atr. 33(2) HG925
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21 310.46.41, Fax: (+40) 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice al comunei Dobroesti
Adresa postala: Str Cuza Voda 23, Localitatea: dobroesti, Cod postal: 077085, Romania, Tel.0212553320, Fax: 0212554595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2009 14:52