Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de bunuri ?MASINA DE CELOFANAT?


Anunt de participare numarul 135846/23.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MONITORUL OFICIAL R.A.
Adresa postala: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Punct(e) de contact: Simona Roxana Crimu, Tel. +40 0213185120, Email: [email protected], Fax: +40 0213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Tipografie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de bunuri ?MASINA DE CELOFANAT?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea totala contractuala estimata este de 70.000 EUR (fara TVA), echivalentul a 305.704 lei la un curs de 1 EUR = 4, 3672 lei (cursul BNR valabil in data de 15.mar.2012).
Valoarea totala a contractului include toate cheltuielile pentru achizitionarea, instalarea si punerea in functiune a unei MASINI DE CELOFANAT, cu respectarea tuturor conditiilor minimale prevazute in cadrul caietului de sarcini. Utilajul tehnologic solicitat, va efectua operatii de lipire peste coala tiparita, a unei folii de polipropilena, prevazuta cu un strat termoadeziv.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42991100-0 - Masini de legat carti (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile)
Valoarea totala contractuala estimata este de 70.000 EUR (fara TVA), echivalentul a 305.704 lei la un curs de 1 EUR = 4, 3672 lei (cursul BNR valabil in data de 15.mar.2012).
Valoarea totala a contractului include toate cheltuielile pentru achizitionarea, instalarea si punerea in functiune a unei MASINI DE CELOFANAT, cu respectarea tuturor conditiilor minimale prevazute in cadrul caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin virament bancar (ordin de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.Garantia de participare se va constitui in LEI (in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in EUR (in cazul ofertantilor persoane juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea estimata a contractului, fara TVA (deci garantia de participare va avea valoarea de 1.400 euro, respectiv 6.114, 08 lei).Garantia de participare va fi valabila cel putin 120 de zile de la data termenului limita de primire a ofertelor. Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt:
? situatiaeconomico-financiara:
- informatii privind situatia economico ?financiara;
? capacitatea tehnica si profesionala:
- informatii privindcapacitatea tehnica;
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii;
- standarde de asigurare a calitatii.
? garantie de participare;
? modul de prezentare a propunerii tehnice;
? modul de prezentare a propunerii financiare;
? in cazul asocierii se transmite o singura propunere tehnica si o singura propunere financiara.
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului - completarea Formularului 9 - ?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.
Oferta trebuie sa cuprinda:
1. Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu formularul 12C - Declaratia privind calitatea de participant la procedura din Sectiunea Formulare, completat in original, datat, semnat si stampilat.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
2. Acordul de asociere (Formularul 9), dupa caz, in care trebuie sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completata in conformitate cu Formularul 1A din Sectiunea Formulare
Documentul se va completa si depune in original
Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare
Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- Director general Mircea Marinescu
- Director Directia tehnica Gheorghe Toma
- Inginer Sef Productie ? Anca Marin
- Director economic Violeta Basulescu
Documentul se va completa si depune in original
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare
Documentul se va completa si depune in original
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea Formulare
Documentul se va completa si depune in original
Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
sau
Certificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Cerinta nr. 6
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
sau
certificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului) si va fi valabil la data depunerii ofertelor.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana si va fi valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Curs EUR-mediu anual
Anul 2011 ? 4, 2379 lei/EUR
Anul 2010 ? 4, 2099 lei/EUR
Anul 2009 ? 4, 2373 lei/EUR
Anul 2008 ? 3, 6827 lei/EUR
Sursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx
Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, continand denumirea produselor, perioade de livrare si beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati).Se va completa si depune, in original, Formularul 12D din Sectiunea Formulare. In cadrul acestui formular se va prezenta cel putin o livrare a unui utilaj similar.
Se vor anexa copiile de pe contracte - numai paginile din contract din care rezulta: - partile contractante
- obiectul contractului
- durata contractului
- pretul contractului
- semnaturile/stampila partilor
Pentru contractele mentionate se va prezenta Formularul Experienta similara, in care:
- se va efectua o scurta descriere a masinii de celofanat livrata si pusa in functiune (din care sa rezulte marca si modelul masinii livrata, partile componente, functiuni, caracteristici tehnice generale etc)
- se vor prezenta copii de pe procesele verbale de punere in functiune, semnate de vanzator si beneficiar
Minim o recomandare din partea beneficiarilor, referitoare la derularea contractelor respective mentionate in Formularul 12D.
Declaratia CE de conformitate a echipamentelor ofertate (din partea producatorului), prin care se specifica si conformitatea cu prevederile HG 1029/2008, Anexa 2, pct. 1, lit. A) si HG 1029/2008, Anexa 1 (document emis pe propria raspundere a producatorului) ? pentru masina de celofanat
Declaratie din partea producatorului prin care se confirma aplicarea marcajului CE pe echipamentele ofertate, in conformitate cu prevederile HG 1029/2008, Anexa 3 (document emis pe propria raspundere a producatorului) ? pentru masina de celofanat
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, cu specificarea personalului de specialitate direct responsabil de indeplinirea contractului (sef de proiect, tehnicieni, instructor etc) (Formularul 12I din sectiunea Formulare), inclusiv CV-urile cu precizarea ultimelor instructaje efectuate la producator, dupa caz
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
puterea electrica totala
5%
Descriere: puterea electrica totala kW
3.
Viteza mecnica maxima a masinii
20%
Descriere: Viteza mecnica maxima a masinii (m/minut)
4.
Termen de garantie
25%
Descriere: Termen de garantieexprimat
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: - valoarea totala a ofertei (exprimata in Euro);
- termenul de garantie (exprimat in numar de luni, de la punerea in functiune a masinii)Eventuale limite ale valorilor pana la care elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare pot fi imbunatatite: a) valoarea totala a ofertei: nu exista o valoare limita;b) termenul de garantie: valoare limita 60 de luni
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8.12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Malteza
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 10:00
Locul: La sediul RAMO str Parcului, nr 65, scetor 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor, imputerniciti si membrii Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Licitatia electronica se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.Daca doua sau mai multe oferte aflate pe locul 1 contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita in SEAP o clarificare, iar operatorii economici ale caror oferte au preturi egale vor incarca o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art. 256² din OUG34/2006 de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic, RA Monitorul Oficial
Adresa postala: Str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Tel. +40 0213185128, Fax: +40 0213185118, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer