Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE COMBUSTIBIL LICHID TIP MOTORINA PENTRU FUNCTIONAREA CENTRALEI TERMICE AFERENTE DJAOV GIURGIU


Anunt de participare numarul 65233/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA REGIONALA VAMALA BUCURESTI
Adresa postala: STR. ALEXANDRU IVASIUC, NR. 34-40, SECT. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021823, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU CIOBANU, Tel.201.12.46., Email: [email protected], Fax: 319.35.41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE COMBUSTIBIL LICHID TIP MOTORINA PENTRU FUNCTIONAREA CENTRALEI TERMICE AFERENTE DJAOV GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA JUDETEANA PENTRU ACCIZE SI OPERATIUNI VAMALE GIURGIU, D.N.5 - KM 63, JUDETUL GIURGIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PUBLICA DE COMBUSTIBIL LICHID TIP MOTORINA PENTRU FUNCTIONAREA CENTRALEI TERMICE AFERENTE DJAOV GIURGIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DE LA 67488 LITRI LA 171076 LITRI
Valoarea estimata fara TVA: intre 174, 119.04 si 441, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.11.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5000 RON - GARANTIA DE PARTICIPARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE EFECTUEAZA DIN BUGETUL DE STAT, IN TERMEN DE 15 ZILE DE LA DATA PRIMIRII FACTURII FISCALE, CU O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA (FORMULAR);
- CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA EMIS DE A.F.P.;
- CERTIFICAT FISCAL EMIS DE PRIMARIE;
- CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA SI CERTIFICAT CONSTATATOR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- FISA DE INFORMATII GENERALE;
- SITUATIA FINANCIARA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-COMPLETARE FORMULAR-PREZENTAREA BILANTULUI CONTABIL LA 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- FISA DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA;
- RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI/CLIENTI;
- DECLARATIE PRIVIND DOTARILE SPECIFICE;
- DOCUMENTE CARE SA ATESTE CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII;
- AUTORIZATIE PENTRU LIVRAREA PRODUSELOR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-COMPLETARE FORMULAR-MAXIM 3 RECOMANDARI-COMPLETARE FORMULAR-PREZENTARE CERTIFICATE ISO 9001/2000 PRIVIND MANAGEMENTUL CALITATII PRODUSELOR SI SERVICIILOR SAU SIMILAREPREZENTARE AUTORIZATIE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2008 12:00
Locul: DRAOV BUCURESTI, STR. ALEXANDRU IVASIUC, NR. 34-40, BLOC 4, SECTOR 6, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010144, Romania, Tel.311.80.90, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL DRAOV BUCURESTI
Adresa postala: STR. ALEXANDRU IVASIUC, NR. 34-40, BLOC 4 PARTER, SECTOR 6 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021823, Romania, Tel.021/201.15.23, Email: [email protected], Fax: 319.35.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer