Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie publica de computere personale precum si serviciile aferente de instalare configurare si punere in functiune


Anunt de participare numarul 106313/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA PENTRU ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI IMOBILIAR
Adresa postala:  Str.Luigi Galvani, nr.20, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020362, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAIL GEANGU, Tel. 021/212.15.44, Email:  [email protected], Fax:  021/212.15.44, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie publica de computere personale precum si serviciile aferente de instalare configurare si punere in functiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 59 unitati de invatamant preuniversitar din sectorul 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie publica de computere personale : cate 6computere tip desktop si 6 computere tip laptop pentru 59 unitati de invatamant preuniversitar din sectorul 2, respectiv 354 computere tip desktop si 354 computere tip laptop, precum si serviciile aferente de instalare, configurare si punere in functiune .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
354 computere tip desktop si 354 computere tip laptop
Valoarea estimata fara TVA: 1, 880, 625RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 37612, 5 lei.Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligibilitate. Dec art 181 din OUG 34/2006. In situatia in care documentele prezentate confirma ca, candidatul se incadreaza intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul general consolidat la data emiterii; Certificat impozite si taxe locale in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul local la data emiterii. Certificat constatator, in original sau copie legalizate, emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a) faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor si prestarea serviciilor aferente prezentei proceduri de achizitie;
b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Situatia financiara corespunzatoare exercitiului financiar pentru anii 2007, 2008 si 2009, depuse, vizate si inregistrate la organele competente. Se vor prezenta in copie, certificate de ofertant pentru conformitate cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala pe ultimi 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 3600000 lei. In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Daca este cazul, lista cuprinzand subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractatilor propusi. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru.Declaratie protectia muncii.Informatii referitoare la personalul angajat si al cadrelor de conducere. Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent si 14001 sau echivalent pentru ofertant. Se vor prezenta in original sau copie legalizata. Certificat ISO/IEC 9001 pentru producator. Se va prezenta in copie.Autorizare data de producatorul computerelor personale pentru livrarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit in ultimii 3 ani (de la data prezentarii prezentei documentatii de atribuire) cel putin un contract cu obiectul similar prezentei proceduri de achizitie si de valoare de minim 1000000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul repetitiv: pretul total fara TVA. Informatiile disponibile ofertantilor: preturile si numarul de participanti inscrisi. 1 runda a 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 09:30
Locul: sediul DGAPI, Bucuresti, str Luigi Galvani nr 20, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.50.83, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL DIRECTIEI GENERALE PENTRU ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI IMOBILIAR-Sector 2
Adresa postala:  Str Luigi Galvani nr 20, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020362, Romania, Tel. 021.212.11.39, Email:  [email protected], Fax:  021.212.15.44
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer