Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE CONTAINERE SI PUBELE PENTRU DESEURI


Anunt de participare numarul 67532/28.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Marghita
Adresa postala: C.Republicii nr.1, Localitatea: Marghita, Cod postal: 415300, Romania, Punct(e) de contact: Eva Bisa, Tel.0354099977, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0359409982, Adresa internet (URL): www.marghitaonline.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE CONTAINERE SI PUBELE PENTRU DESEURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul operatorului local de salubritate: S.C. Salubram S.A., str. N. Balcescu nr. 19, Marghita, jud. Bihor, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Achizitionarea de containere metalice de 1 100 litri pentru colectare deseuri menajere - 145buc.Achizitionarea de containere din material plastic de 1100 litri pentru deseurileselective din hartie si PET 80 bucati (40+40 buc.)
Lot 2:
Achizitionarea de pubele de 120 litri, pentru colectare deseuri menajere: 600 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de containere metalice de 1 100 litri pentru colectare deseuri menajere - 145buc.Achizitionarea de containere din material plastic de 1100 litri pentru deseurileselective din hartie si PET 80 bucati (40+40 buc.)
cod CPV 44613800-8 Containere pentru deseuri
Lot 2:
Achizitionarea de pubele de 120 litri, pentru colectare deseuri menajere: 600 buc.
cod CPV: 34928480-6 Containere si pubele de deseuri
Valoarea estimata fara TVA: 80, 700EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de-1.000 RON pentru Lot 1-500 Ron pentru Lot 2-1.500 Ron pentru furnizorii ambelor loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL SI FONDURI COMUNITARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere incheiat in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor depune: Declaratie privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat si la bugetul local (valabile la data deschiderii ofertelor), Certificat constatator emis de Registrul Comertului (nu mai vechi de 60 de zile), copie dupa certificate de inmatriculare sau autorizatie de functionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copie dupa ultimele trei Bilanturi contabile anuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru ofertantii Lot 1: Profit din exploatare in ultimul an fiscal, Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie: min. 150.000 euro, Pentru ofertantii Lot 2: Profit din exploatare in ultimul an fiscal, Profit din exploatare in ultimii 3 ani fiscali, Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie: min. 30.000 euro, Pentru ofertantii ambelor loturi: se vor cumula valorile de mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de bunuri in ultimii 3 ani
Recomandari de la beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru Furnizorii Lot 1: prezentare a cel putin un contract de furnizare produse similare, in valoare de minim 15.000 Euro.Pt. furnizorii Lot 2: prezentare a cel putin un contract de furnizare produse similare, in valoare de minim 4.000 Euro.Pentru ofertantii ambelor loturi: se vor cumula valorile de mai sus.Minim 2 recomandari pentru toti furnizorii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
- CA medie pe ultimii 3 ani: 30 pct pt CA maxima (proportional pt restul)- Nr contracte similare in ultimii 3 ani: idem- Prod respecta standard EN 840-2:20 pct- Profit 2007:20 pct
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Sala Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE CES 2004 Proiect: Colectarea selectiva si transportul deseurilor municipale in zona Marghita
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Oradea
Adresa postala: Parcul Traian nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.(+40) 259-414.896, Email: [email protected], Fax: (+40) 259-414.484
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice - Primaria Marghita
Adresa postala: Municipiul Marghitastr. Calea Republicii, nr. 1, Marghita, jud. Bihor, Localitatea: Marghita, Cod postal: 415300, Romania, Tel.+40 259 362001, Email: [email protected], Fax: +40 359 409982, Adresa internet (URL): www.marghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2008 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer