Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de echipamente (calculatoare portabile si videoproiectoare) necesare desfasurarii activitatii mentorilor in proiectul Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice prin activitati de mentorat.


Anunt de participare numarul 71611/05.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Adresa postala: Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii- Unitatea de Management a Proiectelor pentru Invatamantul Preuniversitar, Strada Spiru Haret nr. 12, Etaj II, Secretariat, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Ilina, Tel.021/3055993, 021/3055999, In atentia: Mihaela Ilina, Email: [email protected], Fax: 021/3055990, 021/3055989, Adresa internet (URL): http: //proiectepreuniversitar.edu.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de echipamente (calculatoare portabile si videoproiectoare) necesare desfasurarii activitatii mentorilor in proiectul Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice prin activitati de mentorat.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatia de atribuire face referire la furnizarea de calculatoare portabile si videoproiectoare, impartite pe loturi, dupa cum urmeaza:
Lotul 1:50 calculatoare portabile
Lotul 2:50 videoproiectoareFurnizarea produselor include si transportul acestora la sediul autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati:
Lotul 1:50 calculatoare portabile
Lotul 2:50 videoproiectoare
Valoarea estimata fara TVA: 333, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, POS DRU 2007-2013, Axa prioritara 1, DMI 1.3.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii conform codului CAEN.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cifra de afaceri pe ultimul an (iulie 2007-iunie 2008) sa fie de cel putin:
Lot 1:70.000 EURO
Lot 2:88.000 EURO
Cifra de afaceri se prezinta in euro sau echivalentul in lei. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor este 05.02.2009, iar cursul de schimb pentru cele doua monede este cursul de schimb afisat de BNR si valabil pentru aceasta data. In cazul in care oferta este depusa pe ambele loturi, cifra de afaceri va fi considerata valoarea cumulata corespunzatoare a acelor loturi.2) Prezentarea Bilantului contabil pe ultimul an financiar (2008 semestrul I), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
3) Fisa de informatii generale (Formularul 2B din capitolul de Formulare al Documentatiei de Atribuire)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
2) Experienta similara: Se solicita prezentarea a cel putin 3 contracte finalizate in ultimii trei ani care sa aiba ca obiect furnizarea de echipamente (calculatoare personale, calculatoare portabile, videoproiectoare, multifunctionale, imprimante sau copiatoare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
B/3537POSDRU/1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2009 11:00
Locul: Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, cod 010176, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Den. proiectului: Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice prin activitati de mentorat.Proiectul este finantat de UE prin Fondul Social European, Programul POS DRU 2007 2013, Axa prioritara 1 Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere, DMI 1.3. Dezv. resurselor umane in educatie si formare profesionala.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021/3055999, Email: [email protected], Fax: 021/3055989, Adresa internet (URL): http: //proiectepreuniversitar.edu.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021/3055999, Email: [email protected], Fax: 021/3055989, Adresa internet (URL): http: //proiectepreuniversitar.edu.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2009 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer