Licitatie Publica - Achizitie publica de echipamente necesare desfasurarii activitatii echipei de proiect ID 53889
Anunt de participare numarul 127734/03.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr. 12 Sector 1, Etaj 2, Camera 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELAILINA, Tel. 021-3055999, Email: [email protected], Fax: 021-3055993, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de echipamente necesare desfasurariiactivitatii echipei de proiect ID 53889
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica echipamente IT pentru echipa de proiect ?Cadru didactic - un profesionist in sistemul de invatamant? ID 53889
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Computere portabile - 87 bucati
Lotul 2 Videoproiectoare - 84 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 600, 017.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de part. valabila 90 de zile in valoare de: Lotul 1 - 7100 lei, Lotul 2 - 4800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua prin ordin de plata din fondurile alocate pentru Proiect ID 53889
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute la art 181 din ordonanta
Certificate fiscale constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator eliberat de Of.Reg.Com. - copie certificata
Pentru pers.jur/fiz. straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v.profesional din tara in care ofertantul este rezident - traducere legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim: Lotul 1 - 710000 lei, Lotul 2 - 480000 lei
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari insotit de anexe si inreg.la org.competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Experienta similara: Ofertantul trebuie sa demonstreze experinta in furnizarea de echipamente in valoare este de cel putin: Lotul 1 - 350000 lei, Lotul 2 - 240000 lei
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: cerinta minima pentru fiecare lot pentru care se va depune o oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Calendarul desfasurarii etapei finale de licitatie electronica va fi comunicat dupa incheierea evaluarii ofertelor si va fi inclus in cadrul invitatiei transmise catre operatorii economici.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 11:00
Locul: MECTS - Str. Spiru Haret nr. 12 Etaj 2 Camera 7, Bucuresti, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, Programul Operational Sectorial pentru Dezv.Resurselor Umane 2007-2013 Axa Prioritara 1 ?Educatie si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere? Poriect ID 53889
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: Str. Gen. Berthelot nr. 28-30, etaj 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 016868, Romania, Tel. 021 405 62 00, Fax: 021 405 63 00, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 15:46