Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de echipamente pentru proiectul ?Formarea cadrelor didactice universitare si a studentilor in domeniul utilizarii unor instrumente moderne de predare-invatare-evaluare pentru disciplinele matematice, in vederea crearii de competente perf


Anunt de participare numarul 104538/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala:  Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Punct(e) de contact:  Rosemarie Cristina Economu, Tel. 021.310.22.07, In atentia:  Rosemarie Cristina Economu, Email:  [email protected], Fax:  021.310.22.08, Adresa internet (URL):  www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de echipamente pentru proiectul ?Formarea cadrelor didactice universitare si a studentilor in domeniul utilizarii unor instrumente moderne de predare-invatare-evaluare pentru disciplinele matematice, in vederea crearii de competente performante si practice pentru piata muncii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 10 (zece) locatii: 4 (patru) locatii in Bucuresti, cate 1 (una) locatie in Pitesti, Iasi, Timisoara, Galati, Cluj Napoca si Alba Iulia
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de echipamente pentru proiectul ?Formarea cadrelor didactice universitare si a studentilor in domeniul utilizarii unor instrumente moderne de predare-invatare-evaluare pentru disciplinele matematice, in vederea crearii de competente performante si practice pentru piata muncii?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
30231100-8-Terminale informatice (Rev.2)
32330000-5-Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)
32415000-5-Retea Ethernet (Rev.2)
32550000-3-Echipament telefonic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 ? computere portabile
LOT 2 - computere tip desktop / servere / Flash Drive
LOT 3 ? multifunctionale (copiator, imprimanta, scanner, fax)/ imprimanta (scaner, copiator)
LOT 4 - Table interactive-smartboard / videoproiectoare / ecrane proiectie
LOT 5 - Camera video / Camera foto digitala / Aparat audio de inregistrare si redare (reportofon)
LOT 6 - Telefoane mobile
LOT 7 ? Echipament retea de calculatoare
Detaliate in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 044, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: LOT1:4080 lei, LOT2:9306 lei, LOT3:2444 lei, LOT4:3322 lei, LOT5:142 lei, LOT6:150 lei, LOT7:1440 lei.Se solicita garantie de buna executie (9%).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila POSDRU din fonduri structurale (Fondul Social European)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local (original sau in copie legalizata si va fi valabil la data deschiderii ofertelor)
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor)
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta (copie legalizata sau copie certificata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
- Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)LOT 1 ? 306000 leiLOT 2 ? 697950 leiLOT 3 ? 183300 leiLOT 4 ? 249150 leiLOT 5 ? 10650 leiLOT 6 ? 11250 leiLOT 7 ? 108000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
- Experienta similara
- Certificate de atestare a calitatii emise de organisme acreditate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract al carui obiect a fost livrarea de buburi similare si care a avur o valoare egala sau mai mare de: LOT 1 ? 204000 leiLOT 2 ? 465300 leiLOT 3 ? 122200 leiLOT 4 ? 166100 leiLOT 5 ? 7100 leiLOT 6 ? 7500 leiLOT 7 ? 72000 leiCertificate de atestare a calitatii emise de organisme acreditate: 1.Autorizare pentru comercializare. Se va atasa autorizatia de comercializare a bunului ? original sau copie legalizata.2.Autorizare pentru livrarea produselor. Se va atasa autorizatia pentru livrarea bunului ? original sau copie legalizata3.Schite tehnice/fise tehnice/mostre/fotografii. Se vor atasa schite tehnice si poze ale produselor in cauza, cu specificatiile tehnice de rigoare.4.Prezentarea Certificatului ISO 9001 sau a unor certificate echivalente, care confirma ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii - copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare a produselor
20%
Descriere:
3.
Asigurare servicii post garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Contract de achizitie publica de echipamente
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2010 14:00
Locul: sediul M.E.C.T.S din strada Spiru Haret, nr. 12, Sector 1, Bucuresti, etaj 2, cam. 55
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau reprezentantul imputernicit al ofertantului va prezenta imputernicirea din partea acestuia si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare nerambursabila POSDRU din fonduri structurale (Fondul Social Europena) - Proiect ?Formarea cadrelor didactice universitare si a studentilor in domeniul utilizarii unor instrumente moderne de predare-invatare-evaluare pentru disciplinele matematice, in vederea crearii de competente performante si practice pentru piata muncii?, Contract de finantare POSDRU/56/1.2/S/32768
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  021/332.33.77, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului - Directia Generala Juridic si Control
Adresa postala:  strada General Berthelot, nr. 30-38, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Tel. 021.317.28.95, Fax:  021.310.42.19, Adresa internet (URL):  www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer