Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie publica de executie a lucrarilor pentru proiectul REABILITARE TRAMA STRADALA MUNICIPIUL MEDGIDIA JUD CONSTANTA


Anunt de participare numarul 88836/20.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: Medgidia, Tel.0241/820800, INT. 112, In atentia: Furtuna Veronica, Fax: 0241/810619, Adresa internet (URL): www.emedgidia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie publica de executie a lucrarilorpentru proiectul REABILITARE TRAMA STRADALA MUNICIPIUL MEDGIDIA JUD CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Medgidia, jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitarea si modernizarea a 2, 490 km. strazi urbane cat.2 si 17, 747 km. strazi urbane cat. 3 in municipiul Medgidia, jud. Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiete de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 22, 233, 569.28RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitatea de achizitionare de lucrari similare in procent de maxim 30 %
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 400000 RON garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 2013, Axa Prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1, Reabilitare trama stradala municipiul Medgidia jud Constanta Cod SMIS 1481
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea; 2.certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si la bugetul de stat consolidate (valabile la data deschiderii ofertelor);3. certificat constatator eliberat de O.R.C. privind domeniul de activitate; 4.certificat de inregistrare fiscala ; 5.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; 6.declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Pentru persoanele juridice/fizice straine : Document edificator dovedire eligibilitate - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata buget stat si local ; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident; Documentele vor fi prezentateinsotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular 5)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.fisa de informatii generale (cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani)2. bilantul contabil la 31.12.2006. 31.12.2007, 31.12.2008 si situatia financiara la 30.06.2009, vizate de DFP (copie legalizata); 3. dovada, prin mijloace agreate de banca operatorului, prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 10000000 lei pentru o perioada de 12 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 anisa fie egala sau mai mare cu suma de 44.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Dotarea minima necesara:
a) Statie de asfalt cu o capacitate de minim 80t/h, autorizata , cu raport de inspectie si autorizatie de mediu pe amplasament minim 1 buc
b) Statie de betoanecu o capacitate de minim 50 mc/h, cu raport de inspectie si autorizatie de mediu pe amplasament- minim 1 buc, sau contract de furnizare cu o statie de betoane autorizata de mediu
c) Vibrofinisor pentru asternerea asfaltului latime minim 3 m cu raport de inspectie -minim 2 bucd) Echipamente pentru executie terasamente si alte lucrari similare (excavator pe senile, autogreder, buldozer si incarcator)
- buldoexcavatoare minim 2 buc
- autogredere minim 2 buc
- incaractoare -2 buc
e) Cilindru compactor pentru imbracaminte rutieracu raport de inspectie 6 buc
f) Autocisterna apa (capacitate 5 10 mc) 3 buc
g) Autobetoniere ( 5 9 mc) 6 buc
h) Autogudronator pentru emulsie- minim 2 buc
i) Autobasculante- minim 10 buc
autobasculantele trebuie sa aiba sarcina utila de minim 16 tone
j) Perie mecanica- minim 2 buc
k) Masina de marcat- minim 1 buc
l) Autospecializata pentru transport materiale minim 3 buc
m) Autospecializata transport persoane 1 buc
n) Laborator de categoria II, autorizat.
3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani inclusiv CV uri; 4.declaratie privind partea din contract indeplinita de subcontractant; 5. Certificat ISO 9001 sau echivalent; 6.Certificat ISO 14001 sau echivalent; 7.Certificat OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a unui contract de modernizare sau reabilitare sistem rutierin valoare de minim22.000.000 lei fara TVA(copie contract, proces-verbalreceptie, recomandare) .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3.4.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2009 10:00
Locul: Primaria Megidia, jud. Constanta, str. Decebal, nr. 35, camera 42
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 2013, Axa Prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1, Reabilitare trama stradala municipiul Medgidia jud Constanta Cod SMIS 1481
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. C. Zambaccian, nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 616003, Fax: 0241 616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic- Primaria Medgidia
Adresa postala: str. Decebal, nr. 35, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241 820800, Fax: 0241 810619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2009 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer