Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie publica de executie a lucrarilor pentru proiectul Modernizarea si reabilitarea drumului judetean DJ 301 tronsonul Fundeni-Budesti, km 13+000 36+578


Anunt de participare numarul 83367/30.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala: Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Dima, Tel.0242311302, Email: [email protected], Fax: 0242331609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie publica de executie a lucrarilorpentru proiectul Modernizarea si reabilitarea drumului judetean DJ 301 tronsonul Fundeni-Budesti, km 13+000 36+578
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 301 tronsonul Fundeni-Budesti, km 13+000 36+578
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie publica de executie a lucrarilorpentru proiectul Modernizarea si reabilitarea drumului judetean DJ 301 tronsonul Fundeni-Budesti, km 13+000 36+578
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 36, 005, 647RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 500.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din buget propriu + fonduri FEDR + buget national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza la notariat in cazul castigarii licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A-declaratie privind eligibilitatea
Formular 12B-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieCertificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente
Fisa informatii generale - cifra de afaceri medi e anuala pe ultimii 3 ani sa fie de 40.000.000 lei
Indicatorul de lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) trebuie sa fie de minim 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - ofertantul are ca obiect de activitate - lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor si constructia de poduri si tuneluri;Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani - Formular 12 F
asigurarea calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau ISO 9001/2008
asigurarea respectarii protectiei mediului CERTIFICAT ISO 14001
securitatea muncii OHSAS 18001/2004
resurse tehnice - Formular 12H
resurse umane - Formular 12 I
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Punctaj Tehnic
70%
Descriere: Pt=met+planif thn/finc+s. cond+gr exec+ang.someri
2.
Punctaj Financiar
30%
Descriere: P financiar P(n) = (pret min/pret (n)) x 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S14-019578 din 22.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 11:00
Locul: consiliul judetean calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri FEDR - POR 2007-2013 Axa prioritara 2 domeniul 2.1
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire cuprinde: a) Sectiunea I Caietul de sarcini;b) Sectiunea II - Fisa de date a achizitiei;c) Sectiunea III Clauze contractuale obligatorii (model de contract de lucrari);d) Sectiunea IV Formulare si modele;1.Sectiunea I Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire NU VA FI POSTATA ELECTRONIC PE SEAP, DIN MOTIVE TEHNICE ( art 40 , alin. 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) si se va ridica pe suport electronic ( CD ) de la sediul autoritatii contractante Consiliul Judetean Calarasi , str. 1 dec. 1918 , nr 1, Calarasi, judetul Calarasi, la solicitarea scrisa a ofertantilor , prin delegat imputernicitzilnic intre orele 9-16, 30.2. Vizitarea amplasamentului ce face obiectul prezentului anunt se va face in data de 12.08.2009, orele 11, 00 , pentru a putea evalua corespunzator volumul, complexitatea, necesitatile, etc., lucrarilor ce vor fi executate si pentru a raspunde clarificarilor.La sfarsitul vizitei se va intocmiproces verbal .Relatii suplimentare la telefon 0242/311.301, fax 0242/311.609;Sectiunea II - Fisa de date a achizitiei; Sectiunea III Clauze contractuale obligatorii (model de contract de lucrari); Sectiunea IV Formulare si modele, sunt publicate in SEAP.3.Unul din factorii de evaluare in stabilirea punctajului tehnic (criteriul 5) este angajarea de personal cu contract de munca, din randul somerilor pe perioada nedeterminata/determinata.Punctajul stabilit pentru acest factor de evaluare se regaseste in sectiunea II fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala: str. stavropoleos nr 6 sect 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel..0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bucuresti
Adresa postala: str splaiul independentei nr.5, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195183, Fax: 0213195181, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art 256^2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean calarasi
Adresa postala: str 1 dec 1918 nr.1, Localitatea: calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Tel.0242311301, Email: [email protected], Fax: 0242331609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2009 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer