Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie publica de furnizare a merelor in scoli


Anunt de participare numarul 107928/16.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala:  Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Dima, Tel. 0242311302, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie publica de furnizare a merelor in scoli
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scolile din judetul calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie publica de furnizare a merelor in scolile din judetul calarasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
27683 portii /zi
Valoarea estimata fara TVA: 617, 882RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 30.03.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1- zona Calarasi 6000 leilot 2- zona lehliu gara 1500 leilot 3- zona oltenita - 2000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu + fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza in cazul castigarii licitatiei la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea - formular 12A,
declarate privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - formular 12B,
certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat - ANAFcertificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local valabile la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copieconform cu originalul valabil la data deschiderii ofertei
Ccertificat unc de inregistrare emis de oficiul national al registrului comertului - conform cu originalulcifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim: lot 1 zona calarasi 500.000 lei; lot 2 zona lehliu gara 100.000 lei ; lot 3 zona oltenita 150.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara
cerinta minima obligatorie:
Indeplinirea in bune conditii aunui contract de furnizare mere in valoare minima de :
- Lotul I ? zona Calarasi ? 130.000 lei
- Lotul II ? zona Lehliu Gara ? 30.000lei
- Lotul III ? zona Oltenita ? 40.000 leiPentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte, se vor prezenta ca documente edificatoare contract de furnizare ? copie conform cu originalul sirecomandare sau document constatator cu calificativul bine sau foarte bine
Secompleteaza lista principalelor livrari de produse i ultimii 3 ani - Formular 12 Eresurse tehnice
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (proprii sau inchiriate) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de produse - Formular 12H.
Ofertantul va face dovada ca detine in proprietate sau in regim de inchiriere (cu contract pe anul scolar 2010 ? 2011), cate minim 2(doua) autoutilitare autorizate Directia Sanitar - Veterinara pentru fiecare centru zonal, pe parcursul derularii contractului, in vedereatransportului de produse alimentare. De asemenea, ofertantul trebuie sa faca dovadaca detine spatiu de depozitare autorizat Directia Sanitar - Veterinara pe anul scolar 2010 ? 2011, cu o capacitate de minim 250 metri cubi, pe raza jud. Calarasi si dotat cu instalatie frigorifica pentru pastrarea merelor.
c) resurse umane
Situatia personalului disponibil pentru executia contractului de furnizare, pregatirea cadrelor de conducere Formular 12 I ? original.
d) se vor prezenta de catre ofertanti, sau de catre lideri in cazul asocierii certificatele: ISO 9001/2008, ISO 14001/2004, OHSAS 18001/2007, ISO 22000/2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform OUG 34/2006 cu modoficari si completari
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S82-122900 din 28.04.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 12:00
Locul: consiliul judetean calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): progrmul UE pentru incurajarea consumului de fructe in scoli
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala:  str stavropoleosnr 6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104640, Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bucuresti
Adresa postala:  splaiul independentei nr 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030019, Romania, Tel. 0213195183, Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256^2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean calarasi
Adresa postala:  str 1 dec 1918 nr 1, Localitatea:  calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Tel. 0242311301, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2010 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer