Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de furnizare ?Furnizarea consumabilelor ?i subansamblelor de uzura pentru linia de tipar digital OCE VARIOPRINT 6250?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
72.000 EUR

Castigatorul Licitatiei: EUROCOM S.A.
Anunt de atribuire numarul 124305/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MONITORUL OFICIAL R.A.
Adresa postala: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Punct(e) de contact: Simona Roxana Crimu, Tel. +40 0213185120, Email: [email protected], Fax: +40 0213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Tipografie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de furnizare ?Furnizarea consumabilelor ?i subansamblelorde uzura pentru linia de tipar digital OCE VARIOPRINT 6250?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea ?i instalarea de consumabile ?i subansamble de uzura ?i efectuarii opera?iilor de intre?inere, care nu intra in sarcina operatorilor pentru linia de tipar digital OCE VARIOPRINT 6250, este necesara in vederea asigurarii unei func?ionari continue ?i la parametrii specifica?i de producator.Acordul cadru va avea ca obiect asigurarea urmatoarelor: - imprimarea unui numar de minimum 1.000 imprimari A4 simpla fata simaxim 12.500.000 imprimari A4 simpla fata;
- livrarea si inlocuirea tuturor consumabilelor (cu exceptia hartiei), inclusiv manopera necesara inlocuirii acestora (costul consumabilelor si al manoperei de inlocuire va fi inclus in tarif);
- livrarea si inlocuirea gratuita a pieselor si subansamblelor de uzura, inclusiv manopera necesara inlocuirii acestora (costul pieselor si subansamblelor de uzura si al manoperei de inlocuire a acestora va fi inclus in tarif);
- efectuarea tuturor operatiilor de intretinere care nu intra in responsabilitatea operatorilor, inclusiv manopera (costul acestora va fi inclus in tarif).Valoarea totala estimata a acordului-cadru: - valoare minima: 6 EUR, echivalent 26, 253 lei la cursul BNR de 1 EUR = 4, 3754 lei din data de 21.03.2012- valoare maxima: 75.000 EUR, echivalent 328.155 lei la cursul BNR de 1 EUR = 4, 3754 lei din data de 21.03.2012
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42991000-9 - Utilaje de fabricare a hartiei, de tiparit si de legat si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
72, 000EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13.12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 636 Denumirea: Acord cadru furnizare
V.1) Data atribuirii contractului 08.05.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EUROCOM S.A.
Adresa postala: Str. Navelor, nr. 3, etaj 6+P, Localitatea: Galati, Cod postal: 800030, Romania, Tel. +40 236460166, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 236460035
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 75000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 72000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 315, 028.8 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer