Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE LABORATOARE TIC PENTRU UNITATI DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL TIMIS


Anunt de participare numarul 45883/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TIMIS
Adresa postala: BUL.C.D.LOGA NR.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300022, Romania, Punct(e) de contact: FRANCISC HALASZ, Tel.0256305799, Email: [email protected], Fax: 0256490429, Adresa internet (URL): Bv. C.D.Loga , nr. 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE LABORATOARE TICPENTRU UNITATI DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitati scolare din judetul TIMIS in conformitate cu acietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PC -805 buc, servere-59 buc, notebok-uri-59 buc, scanere-59 buc,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PC -805 buc, servere-59 buc, notebok-uri-59 buc, scanere-59 buc,
Valoarea estimata fara TVA: 2, 929, 412RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2008 pana la 08.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie va fi de 48000 lei, garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34 / 2006, cerificat constatator de la registrul comertului valabil la data deschidere a ofertelor, certificat de atestare fiscala, pentru persoanejuridice / fizice straine -document edificator care sa dovedeasca inregistrarea din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara oferantului / candidatului- documente prezentate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, fisa/fisele de informatii privind experienta similara, bilant contabil pe ultimii 3 ani vizat de organe competente, cifra medie de afaceri pe ulimii 3 ani a contractantului de cel putin 3000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu obiect de furnizare similara in valoare egala sau mai mare cu 870000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret oferta
60%
Descriere:
2.
caracteristici tehnice
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria Inspectoratului Scolar Judetean Timis zilnic intre ora 8.30- 10.30
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2008 11:00
Locul: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN TIMIS, Bv. C.D.Loga, nr. 3, MUNICIPIUL TIMISOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de firme sa participe la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: p-ta Tepes Voda, nr 2A, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/494650, Email: [email protected], Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean TIMIS
Adresa postala: Bv. C.D.Loga , nr. 3, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 3300022, Romania, Tel.0256/305777, Email: [email protected], Fax: 0256/490430, Adresa internet (URL): www.isj.tm.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer