Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de laboratoare TIC pentru unitati de invatamant preuniversitar din judetul Mures


Anunt de participare numarul 23200/12.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN MURES
Adresa postala: MUN. TARGU MURESSTR VICTOR BABES NR. 11, cod 540097, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540097, Romania, Punct(e) de contact: prof. Neagu Nicolae, Tel.0265 / 210473, Email: [email protected], Fax: 0265 / 218473, Adresa internet (URL): www.edums.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de laboratoare TIC pentru unitati de invatamant preuniversitar din judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul unitatilor beneficiare, conform caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente de informatica conform caietului de sarcini (PC, Servere, Notebook-uri, Scanere, Copiatoare si aparate telefon si fax, Videoproiectoare si ecrane de proiectie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
32333300-9-Aparate de redare video (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
58 laboratoare TIC cu echipamente, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 411, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2007 pana la 21.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 58000 RON pentru lotul 1, 6860 RON pentru lotul 2 si 3420 RON pentru lotul 3Garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului de livrare echipamente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - OMECT nr. 1240/2007, modificat cu OMECT 1470/2007.Plata in termen de 15 zile de la data semnarii procesului verbal de receptie a echipamentelor si a emiterii facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006. Oferta asocierii declarate castigatoare determina legalizarea acordului/contractului de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea, de neincadrare in prev art. 181 OUG 34/2006 , insotite de certificate constatatoare, in original, legate de plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, certificat constator ORC , emise cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, alte documente echivalente, autorizatie de functionare, statut, contract de societate, acte aditionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani financiari, anexe explicative, vizate, inregistrate de org.competente, scrisori de bonitate financiara, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 3500000 RON, defalcat astfel: lot 1/ 2850000 RON, lot 2/ 400000 RON si lot 3 / 250000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada incheierii a, cel putin, unui contract similar, in ultimii 3 ani in valoare de: lot 1 / 855000 RON, lot 2 / 150000 RON, lot 3 / 100000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerarCont IBAN: RO86TREZ4765003XXX000091 deschis la Trezoreria Tg.Mures
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2007 13:00
Locul: Inspectoratul Scolar Judetean Mures, Tg.Mures, str. Victor Babes nr. 11, cod postal 540097
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii
Adresa postala: Str. Stavropulos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): -
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg.Mures
Adresa postala: Tg.Mures, str. Justitiei nr.1, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540235, Romania, Tel.0265.269363, Email: [email protected], Fax: 0265.269199, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art.272 alin.1 coroborat cu alin 2 OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ Mures
Adresa postala: Str. V. Babes nr. 11, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540097, Romania, Tel.0265.210473, Email: [email protected], Fax: 0265.218473, Adresa internet (URL): www.edums.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2007 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer