Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de laboratoare TIC pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar din judetul Teleorman


Anunt de participare numarul 22232/05.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TELEORMAN
Adresa postala: CARPATI NR 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140059, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0247312712, In atentia: SOARE FILIP NICOLAE, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 0247/317092
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de laboratoare TIC pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar din judetul Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din judetul Teleorman, conform listei Anexa la Caietul de sarcini .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de produse : Lot 1 - Statii de lucru pentru laborator (PC, Servere, Notebook-uri, UPS-uri, Scannere, Switch-uri); Lot 2 - Copiatoare si aparate telefon-fax; Lot 3 - Video-proiectoare si ecrane de proiectie .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu prevederile caietului de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 3, 142, 764RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: Lot 1 - 31057 lei ; Lot 2 - 4529 lei ; Lot 3 - 1811 lei. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de livrare produse, pe lot/loturi, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea (art.180 din OUG 34/2006); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale MEF privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale; Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de ORC; Certificatul constatator emis de ORC; Autorizatie de distribuire a produselor; Certificate de calitate a produselor; Pentru persoane fizice/juridice straine - documente edificatoare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - in original; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani; Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari (2004, 2005, 2006); Informatii juridice, conform celor prezentate in fisa de date a achizitiei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani; 2. Experienta similara; 3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asiguarea calitatii; 4. Informatii privind standarde de asigurare a calitatii; Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Completarea formularului-tabel (in original); 2. Dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare lotului sau loturilor pentru care oferteaza si are o valoare materiala semnificativa fata de pretul lotului sau loturilor ofertate. 3. Conform doc. de atribuire . 4. Conform doc. de atribuire. 5. Daca este cazul, conform fisei de date a achizitiei .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2007 13:30
Locul: Inspectoratul Scolar al Judetului Teleorman, str. Carpati, nr. 15, mun. Alexandria, cod 140059
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei judetene de evaluare numiti prin Decizia inspectorului scolar general si imputernicitii ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, Nr. 107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021 3321240, Fax: 021 3323377, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Inspectoratului Scolar al Judetului Teleorman
Adresa postala: Str. Carpati, Nr. 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140059, Romania, Tel.0247 312712, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 0247 317092
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer