Licitatie Publica - Achizitie publica de laboratoare TIC pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar
Anunt de participare numarul 20758/27.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI CALARASI
Adresa postala: STR.Sloboziei nr.28, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: VALENTINA BEJINARIU, Tel.0242315949, Email: [email protected], Fax: 0242315949, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de laboratoare TIC pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile de invatamant din judetul Calarasi conform listei inclusa in caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statii de lucru pentru laborator-PC, Servere, Notebook-uri, UPS, Scannere, Copiatoare, Aparate telefon-fax, Video-Proiectoare, Ecrane proiectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 437, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitie de cantitati suplimentare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.08.2007 pana la 24.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lot 1 = 41000 lei, lot 2=4700 lei, lot 3=2400 lei Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat Plata se face dupa livrarea produselor Nu se acorda avans
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 Plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat si bugetul local(Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor la bugetul de stat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare altele echivalente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale cifra medie anuala pe ultimii 3 ani cel putin: lot 1= 2474000 lei, lot 2 =283000 lei, lot 3=143000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Experienta similara Informatii privind personalul Informatii privind standarde de asigurare a calitatii Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 12 D Cel putin un contract similar in valoare de cel putin: lot 1=743000 lei, lot 2=85000 lei, lot 3=43000 lei Autorizatii de livrare de la producator Documente care sa ateste conformitatea cu standarde si norme de calitate altele echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2007 12:00
Locul: Inspectoratul Scolar al Judetului Calarasi, Str.Sloboziei nr.28, Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire /delegatie semnata de persoana imputernicita sa semneze formularul de oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al Inspectoratului Scolar Calarasi
Adresa postala: Str.Sloboziei nr.28, Localitatea : Calarasi, cod postal 910001, Romania, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Tel.0242315949, Fax: 0242315949
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2007 13:59