Licitatie Publica - Achizitie publica de laboratoare TIC pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar judetul Botosani
Anunt de participare numarul 20642/26.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BOTOSANI
Adresa postala: str. N. IORGA nr. 28, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710213, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MARIANA BIOLAN, Tel.0231584050, Email: [email protected], Fax: 0231584052
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de laboratoare TIC pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din judetul Botosani - conform caiet de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de laboratoare TIC pentru unitatile scolare din invatamantul preuniversitar: computere, servere, computere personale, scannere, UPS, fotocopiatoare, faxuri, videoproiectoare , ecrane proiectie. Detalii - caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: 625 PC, 38-server, 38-notebook, 38-scanner, 38-UPS, 38-switch si cablare; Lotul II :38-copiator, 38-telefon-fax ; Lotul III: 38 videoproiector , 38-ecran proiectie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 095, 000 si 2, 119, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garanparticipare: lot1-40000 lei, lot2-4000lei, lot3-2200 lei cu scrisoare de garantie bancara sau OP in contul RO14TREZ1165005XXX000230, garan de buna executie 5 % din val contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare conf. art. 44 si 45 din OUG nr. 34 / 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificat de inregistrare fiscala, Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, Certificat de atestare fiscala. Pentru persoane juridice/fizice straine -Document Edificator care sa dovedeasca forma de inregistrare din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, fisa/fise informatii privind experienta similara, bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. 2 000 000 lei pentru Lotul 1. 200 000 lei pentru Lotul 2. 110 000 lei pentru Lotul 3.b. Bilantul contabil 2006, insotit de anexe explicative, vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/ candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin a unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare si care a avut o valoare egala sau mare de: 600 000 lei pentru Lotul 1, 60 000 lei pentru Lotul 2, 33 000 lei pentru Lotul 3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3802
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria ISJ Botosani sau ordin de plata in contul RO41TREZ11623650171XXXXX deschis la Trezoreria Botosani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2007 10:00
Locul: Inspectoratul Scolar Judetean Botosani - Str. Nicolae Iorga, nr. 28, Botosani, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire / delegatie semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta. Comisia de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 96, , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean Botosani- oficiul juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr. 28, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710213, Romania, Tel.0231584050, Email: [email protected], Fax: 0231584052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 16:32