Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de LAPTE PRAF pentru Programul national de sanatate a femeii si copilului, conform specificatiilor din caietul de sarcini


Anunt de participare numarul 57180/02.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea de Sanatate Publica Neamt
Adresa postala: Bd.-ul Dacia, nr. 4A, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610019, Romania, Punct(e) de contact: Victor Ovidius Manole, Tel.0233-234441, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0233-213874, Adresa internet (URL): www.sant.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de LAPTE PRAF pentru Programul national de sanatate a femeii si copilului, conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA A.S.P. NEAMT
PIATRA NEAMT
B-DUL. TRAIAN, NR. 1-3
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 17 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 420 si 520, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 60000 RON CU TVA PENTRU ANUL 2008.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LAPTE PRAF pentru copii cu varste cuprinse intre 0-12 luni in cadrul Programul national de sanatate a femeii si copilului, conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 2.500 kg si maxim 26.000 kg pentru anii 2008-2009.
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 420 si 520, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Constituite conform documentatiei de atribuire publicata in SEAP.Garantie de participare: 600 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat de inregistrare5. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului6. Certificat de atestare pentru persoane juridice privind plata taxelor la bugetul de stat
7. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local
(Conform Documentatiei de atribuire publicata in SEAP)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare formular INFORMATII GENERALE
2. Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente
(Conform Documentatiei de atribuire publicata in SEAP)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principale livrari in ultimii 3 ani
2. 3 recomandari din partea beneficiarilor privind livrarea produsului licitat
3. Experienta similara
4. Certificarea sistemului calitatii sau documente care dovedesc respectarea standardelor stabilite de Uniunea Europeana
5. Certificat de calitate a produsului.
6. Compozitia laptelui praf.
7. Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului.
8. Autorizatie de punere pe piata a produsului.
9. Autorizatii sanitare pentru autovehiculele cu care se transporta laptele praf.
(Conform Documentatiei de atribuire publicata in SEAP)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7897/26.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.08.2008 12:00
Locul: A.S.P. NEAMT- B-dul. DACIA, nr. 4A, PIATRA NEAMT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai autoritatii contractante - membrii comisiei de evaluare a ofertelorreprezentantii imputerniciti ai agentilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 - sectiunea 4
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASP NEAMT - CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR. 4A, Localitatea: PIATRA NEAMT, Cod postal: 610019, Romania, Tel.0233 234441, Email: [email protected], Fax: 0233 213874, Adresa internet (URL): www.sant.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer