Licitatie Publica - Achizitie publica de lucrari pentru reconstructie ecolocica, pe terenuri degradate.
Anunt de participare numarul 130613/20.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE BRASOV
Adresa postala: Str. Panselelor nr.23, bl.1, parter, Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500419, Romania, Punct(e) de contact: ing. Czupor Stefan, Tel. 0374-086796, Email: [email protected], Fax: 0368-434183, Adresa internet (URL): www.itrsvbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de lucrari pentru reconstructie ecolocica, pe terenuri degradate.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al comunei Martinis- lotul I
Teritoriul administrativ al comunei Martinis - lotul II
Teritoriul administrativ al comunei Martinis - lotul III
Teritoriul administrativ al comunei Martinis ? lotul IV
Teritoriul administrativ al comunei Bradesti ? lotul V
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reconstructie ecologica forestiera prin impaduriri, pe terenuri degradate constituite in 5 (cinci) perimetre de ameliorare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrulde ameliorareBADENI, suprafata :55, 73 ha, comuna MartinisLotul 2 - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrulde ameliorare SANPAUL, suprafata :54, 30 ha, comuna MartinisLotul 3 - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrulde ameliorareORASENI, suprafata :45, 00 ha, comuna MartinisLotul 4 - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrulde ameliorareMARTINIS, suprafata :146, 93 ha, comuna MartinisLotul 5 - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrulde ameliorarePasune Composesorat Tarnovita, suprafata :105, 31 ha, comuna Bradesti
Valoarea estimata fara TVA: 11, 056, 252RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2011 pana la 01.11.2019
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este :30492 lei pentru lotul I, 35063 lei pentru lotul II, 27844 lei pentru lotul III, 70649 lei pentru lotul IV, 57075 lei pentru lotul V
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat - fondul de ameliorare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani sa nu fi fost condamnat definitiv de instantele judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, corupte, frauda, spalare de bani (Formular 12A);
2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formular 12B
Se vor atasa:
-Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale ? original;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local- original.
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii procedurii si vor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Copie dupa bilantul contabil aferent anilor 2008, 2009 si 2010 vizat si inregistrat de catre organele competente- Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului din ultimii 3(trei)ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe fiecare din ultimii trei ani sa fie de minim: - 762311 lei pentru lotul I, - 876575 lei pentru lotul II, - 696105 lei pentru lotul III, - 1766245 lei pentru lotul IV, - 1426890 lei pentru lotul V.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT DE ATESTARE emis de M.A.P.D.R. in baza Ordinului ministrului M.A.P.D.R. nr. 88/2006 sau 718/2010, in original sau copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.
- prezentare formular 9 - Lista lucrarilor similare executate in ultimii 3 ani
- prezentare formular 10B - Lista cuprinzand dotarile
- recomandari din partea unor beneficiari/clienti pentru executia unor lucrari similare - formular 11
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul trebuie sa faca dovada unui contract de lucrari cu valoare similara cu cel prezent, prin prezentarea contractelor de lucrari, proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor / recomandarile beneficiarului /documente constatatoare ? formular 12F- Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele pentru executie considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (dotare minima) ? formularul 12H: a) tractor cu remorcab) aparat pentru stropiri grosierec) motounealta de cosit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modalitatea de pregatire a terenului si solului
10%
Descriere:
3.
Tehnica de impadurire
10%
Descriere:
4.
Descrierea modalitatii de intretinere a plantatiilor
10%
Descriere:
5.
Descrierea procesului tehnologic de protejare si amenajare a perimetrului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 14:00
Locul: Sediul ITRSV Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, conform Art.33, alin.(2) din HG 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sect 3, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Relatii cu Publicul, Juridic si Resurse Umane; precum si Departamentul de Achizitii Publice
Adresa postala: Sediul ITRSV Brasov, Str. Panseleleor nr.23, bl.1, parter, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500419, Romania, Tel. 0374-086796, Email: [email protected], Fax: 0368-434183
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 14:12