Licitatie Publica - Achizitie publica de microbuze scolare 16+1 locuri pentru unitatile din invatamantul preuniversitar de stat
Anunt de participare numarul 128776/18.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan PUSCAS, Tel. 021-4056330, Email: [email protected], Fax: 021-3120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de microbuze scolare16+1 locuri pentru unitatile din invatamantul preuniversitar de stat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de produse - microbuze colare 16+1 locuri, 185 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34120000-4 - Autovehicule pentru transportul a 10 sau mai multe persoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
185 bucati microbuze scolare 16 + 1 locuri
Valoarea estimata fara TVA: 17, 741, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare valabila 90 de zile in valoare de 354820 lei. Garantia de buna executie de 9% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua prin Ordin de plata. Contract finantat din bugetul de stat pe 2011.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator eliberat de Min.Justitiei - Registrul Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administrator
Confirmarea cu privire la plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, prin certificat de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii, asa cum sunt mentionati in certificatul constatator
Certificat constatator eliberat de registrul comertului - copie conforma cu originalul
Pentru persoanele fizice/juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in copie conforma cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana, in valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil. Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) care sa fie de cel putin 10000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Experienta similara: se solicita prezentarea in copie a unuia sau mai multor contracte al caror obiecta fost furnizarea de produse similare (autovehicule pentru transportul a 10 sau mai multe persoane) care au avut o valoare totala egala saumai mare de 10000000 lei.
Standarde: ISO 9001:2008, ISO 14001.
Declaratie privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 12:00
Locul: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare oferte si imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: Str. gen. Berthelot nr. 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. 021 405 62 00, Fax: 021 405 63 00, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 15:05