Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE MICROBUZE SCOLARE


Anunt de participare numarul 45096/04.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI SATU MARE
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918 nr.6, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Punct(e) de contact: VASILE POPA, Tel.0261.750.200/0744.848.194, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0261.750.200, Adresa internet (URL): www.isj.sm.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE MICROBUZE SCOLARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RECEPTIA LA SEDIUL ISJ SATU MARE IAR LIVRAREA LA SEDIILE ISJ BIHOR, BISTRITA NASAUD, CLUJ, MARAMURES, SATU MARE SI SALAJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR ACHIZITIONA 182 DE MICROBUZE SCOLARE CONFORM SPECIFICATIILOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114400-3 - Microbuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
182 DE MICROBUZE SCOLARE
Valoarea estimata fara TVA: intre 175, 318, 500 si 175, 319, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2008 pana la 12.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 346387 RON. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI ESTE 10 % DIN VAL.CONTARCTULUI EXCLUSIV T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCOERE, CONF.ART.44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART.181 DIN OUG 34/2006, CERTIFICAT DE INREGISTARE EMIS DE OFICIUL COMERTULUI ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATE, CERTIFICAT CONSATATOR DE LA ORC , PENTRU PERSOANELE JURIDICE/STRINE DOCUMENT EDIFICATOR CARE SA DOVEDEASCA O FORMA DE INREGISTARE/ATESTARE ORI APARTENETA DIN PUNCT DE VEDEREPROFESIONALA IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE LEGALA DIN TARA IN CARE CANDITATUL/OFERTANTUL ESTE REZIDENT, DOCUMENTELE VOR FI PREZENTATE IN LIMBA ROMANA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE DIN CARE SA REZULTE PRINCIPALA PIATA A AFACERILOR SI CIFRA DE AFACCERI, BILANTUL 31.12.2007 , LICHIDITATE GENERALA MINIM 100 % , SOLVABILITATE PATRIMONIALA MIN.30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE, FISA DE INFORMATII PRIVIND EXPERINTA SIMILARA, OMOLOGAREA DE TIP A MICROBUZELOR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL
90%
Descriere:
2.
TERMEN DE LIVRARE: PANA IN 12.09.2008
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: PRIN ACHITAREA SUMEI DE 200 RON LA CASERIA ISJ SATU MARE SAU PRIN OP IN CONTUL RO93TREZ5465003XXX000087
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2008 11:30
Locul: SEDIUL ISJ SATU MARE STR: 1DEC 1918 NR: 6 , COD.440010,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE , OBSERVATORUL DELEGAT , PERSOANE CARE POSEDA IMPUTERNICIRE DE LA CODUCATORII OFICIALI AI OFERTANTIILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR: STAVROPOLEOS NR: 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ SATU MARE- SERVICIU JURIDIC
Adresa postala: STR: 1 DECEMBRIE 1918 NR: 6, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440010, Romania, Tel.0261-733917, Fax: 0261-713441
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2008 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer