Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de mobilier scolar -ISJ Mures


Anunt de participare numarul 24181/19.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN MURES
Adresa postala: MUN. TARGU MURESSTR VICTOR BABES NR. 11, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540097, Romania, Punct(e) de contact: prof. Neagu Nicolae, Tel.0265 / 210473, Email: [email protected], Fax: 0265 / 218473, Adresa internet (URL): www.edums.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de mobilier scolar -ISJ Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la unitatile scolare din Judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de mobilier scolar in vederea dotarii institutiilor de invatamant preuniversitar din Judetul Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36150000-7 - Mobilier scolar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 697, 478.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 20200RON;Garantia de buna executie: 8% din valoarea contractului de livrare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat - Ordinul MEdCT nr. 577/2007. Plata in termen de 28 de zile de la data semnarii procesului verbal de receptie a produselor si a emiterii facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din OUG nr. 34/2006. Oferta asocierii declarate castigatoare determina legalizarea acordului/contractului de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 insotita de certificate constatatoare, in original, privind indeplinirea obligatiilor exigibile a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, Certificat constatator emis de ORC de pe langa tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, in original, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil auditat pe anul 2006 si cel de la 30.06.2007 vizate si inregistrate la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2020000RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand principalele livrari de produse in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - dovada ca a incheiat in ultimii 3 ani cel putin un contract a carui obiect sa fi fost livrarea unor produse similare cu o valoarea egala sau mai mare de 650000RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata sau numerarCont IBAN RO86TREZ4765003XXX000091 deschis la Trezoreria Tg. Mures, cod fiscal 4322548
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 13:00
Locul: sediul Inspectoratului Scolar Judetean Mures, Tg. Mures, Str. V. Babes nr. 11, cod postal 540097
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pana la data de 6 septembrie 2007 ora 14, 00 se depun obligatoriu mostre ale tuturor produselor conform specificatiilor caietului de sarcini, la sediul ISJ Mures. Neprezentarea mostrelor atrage dupa sine necalificarea ofertantilor.Locul de depunere al mostrelor: Grupul scolar "Constantin Brancusi" Tg. Mures, str. V. Babes nr. 11, Cod postal 540097, Jud. Mures
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg. Mures
Adresa postala: Tg. Muresm Str. Justitiei nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540235, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/269199, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin. 1 coroborat cu alin. 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean Mures - consilier juridic
Adresa postala: Tg. Mures, Str. V. Babes nr. 11, Jud. Mures, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540097, Romania, Tel.0265/213779 int. 121, Email: [email protected], Fax: 0265/218473, Adresa internet (URL): www.edums.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2007 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer