Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie publica de motorina pentru autobuze si autovehicule din dotare


Anunt de participare numarul 2210/15.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TROLEIBUZUL S.A.
Adresa postala: str.Stramutati, nr.21 bis, Localitatea: Dumbrava Rosie, Cod postal: 617185, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii publice, Tel.0233/234381, 234382, In atentia: Nicolae Albis, Email: [email protected], Fax: 0233/234041
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: transport public de calatori pe baza de grafic
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie publica de motorina pentru autobuze si autovehicule din dotare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la pompele de motorina ale ofertantilor amplasate in municipiul Piatra Neamt sau comuna Dumbrava Rosie, judetul Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie publica de motorina de la pompele ofertantilor din Piatra Neamt sau Dumbrava Rosie, judetul Neamt, pentru alimentare autobuze si autovehicule din dotare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
350 tone/an
Valoarea estimata fara TVA: 882, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.03.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
conform HGR nr.925/2006: - garantii de participare, in conformitate cu art.85 lit.a)- garantii de buna executie, in conformitate cu art.89 alin.(2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse bugetare Consiliul Judetean Neamt- surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici se pot asocia pentru depunere de oferte, dar la semnarea contractului, forma de asociere trebuie sa fie legalizata conform OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor aplica art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006 - pe baza de declaratie pe propria raspundere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie bancara sau dovezi privind asigurarea riscului profesional; bilant contabil; declaratii privind cifra de afaceri globala sau in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani; la depunerea de oferte comune, situatia economica si financiara se ia in considerare la toti membrii grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse efectuata in ultimii 3 ani (valori, cantitati, perioade de livrare, beneficiari) si recomandari de la cel putin 3 beneficiari (ca si contracte); descrieri a produselor ce urmeaza a fi ofertate; certificate sau documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor; standarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2007 12:00
Locul: sediul SC Troleibuzul SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd.Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
nu este cazul
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Tel.-, Email: -, Fax: -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al SC Troleibuzul SA
Adresa postala: str.Stramutati, nr.21 bis, Localitatea: Dumbrava Rosie, Cod postal: 617185, Romania, Tel.0233/234381, 234382, Email: [email protected], Fax: 0233/234041, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2007 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer