Licitatie Publica - Achizitie publica de motorina pentru mijloacele de transport
Anunt de participare (utilitati) numarul 41270/11.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TROLEIBUZUL S.A.
Adresa postala: str.Stramutati, nr.21bis, Localitatea: Dumbrava Rosie, Cod postal: 617185, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii publice, Tel.0233/234381, 234382, In atentia: Nicolae Albis, Email: [email protected], Fax: 0233/234041
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie publica de motorina pentru mijloacele de transport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statia de incinta a ofertantului amplasata la sediul social al autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de motorina pentru mijloacele de transport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
240.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 716, 000 si 1, 074, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitatea ajustarii cantitatii +/- 20%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare (10.000 lei) si garantie de buna executie (7, 5% din valoarea contractului)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu si bugetul local al Consiliului Judetean Neamt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
la semnarea contractului, asociere legalizata conform OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale (completare formular B2); declaratie privind eligibilitatea (completare formular 12A); declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 (completare formular 12B); declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (certificate originale sau copii legalizate); certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate si in original); certificat de inregistrare (CUI); documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la specificul prezentei achizitii (pentru persoane fizice/juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie bancara sau dovada asigurarii riscului profesional; cazier fiscal eliberat de organele fiscale (fara fapte inscrise), in original; raportare financiara la 30.06.2007 inregistrata la Administratia Financiara; declaratie privind cifra de afaceri globala asupra activitatii in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani continand valori, cantitati, perioade de livrare, beneficiari (completare formular 12D); experienta similara (completare formulare B4) si recomandari de la minim 3 beneficiari; certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii a producatorului sau furnizorului; dovada conformitatii produsului (completare formular 30); informatii privind masurile de protectia mediului (conform caietului de sarcini)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la secretariatul SC TROLEIBUZUL SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2008 10:00
Locul: sediul social al SC TROLEIBUZUL SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantului cu imputernicire semnata de organul de conducere al ofertantului insotita de o copie a actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoloes, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234-51.32.96, 51.36.78, Email: [email protected], Fax: 0234-51.42.75, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al SC TROLEIBUZUL SA
Adresa postala: str. Stramutati, nr.21 bis, Localitatea: Dumbrava Rosie, Cod postal: 617185, Romania, Tel.0233-23.43.81, Email: [email protected], Fax: 0233-23.40.41, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2008 14:38