Licitatie Publica - Achizitie publica de produse - rechizite scolare pentru elevii din invatamantul preuniversitar din judetul Teleorman
Anunt de participare numarul 26788/07.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TELEORMAN
Adresa postala: CARPATI NR 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140059, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel.0247312712, In atentia: FILIP NICOLAE, Email: [email protected], Fax: 0247/317092
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de produse - rechizite scolare pentru elevii din invatamantul preuniversitar din judetul Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cele 8 locatii din judet, nominalizate in anexa 1 la caietul de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de produse: Lot 1 - Pachet de rechizite scolare pentru clasa I; Lot 2 - Pachet de rechizite scolare pentru clasele a II-a, a III-a si a IV-a; Lot 3 - Pachet de rechizite scolare pentru clasele a V-a, a VI-a si a VII-a; Lot 4 - Pachet de rechizite scolare pentru clasa a VIII-a .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36153110-2 - Rechizite scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu prevederile caietului de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 360, 008RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitia de cantitati suplimentare .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare: Lot 1 - 460 lei; Lot 2 - 1780 lei; Lot 3 - 1550 lei; Lot 4 - 525 lei.Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, pe lot/loturi, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale MEF privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de ORC; Pentru persoane fizice/juridice straine - documente edificatoare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani; Informatii juridice, conform celor prezentate in fisa de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani; 2. Lista cu mijloacele de transport care pot fi folosite la distributia rechizitelor; 3. Experienta similara; 4.Informatii privind contractantii (daca este cazul); 5. Mostre produse; 6. Standarde de asigurare a calitatii .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Completarea formularului-tabel; 2. Completarea unui tabel, cuprinzand denumirea mijlocului de transport, capacitatea acestuia si mentiunea proprietatea ofertantului sau conventia, in original, cu proprietarul mijlocului inchiriat pe perioada executiei contractului; 3. Ofertantul va face dovada raporturilor comerciale anterioare licitatiei pentru acelasi tip de produse sau similare, prezentand, dupa caz, contracte, acte livrare marfa, facturi, etc.; 4. Daca este cazul, conform documentatiei de atribuire; 5. Prezentarea, in mod obligatoriu, a unui pachet cuprinzand mostre ale fiecarui produs din loturile pentru care oferteaza; 6. Conform documentatiei de atribuire .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 13:30
Locul: Inspectoratul Scolar al Judetului Teleorman, str. Carpati, nr. 15, mun. Alexandria, cod140059
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei judetene de evaluare numiti prin Decizia inspectorului scolar general si imputernicitii ofertantilor .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021 3321240, Fax: 021 3323377, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Inspectoratului Scolar al judetului Teleorman
Adresa postala: str. Carpati, nr. 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140059, Romania, Tel.0247 312712, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0247 317092
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2007 03:43