Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE ? MICROBUZE SCOLARE 16+1 locuri, PENTRU UNITATILE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR DE STAT


Anunt de participare numarul 133672/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN PUSCAS, Tel. +40 214055693, Email: [email protected], Fax: +40 214055694, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE ? MICROBUZE SCOLARE 16+1 locuri, PENTRUUNITATILEDIN INVATAMANTULPREUNIVERSITAR DE STAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SEDIUL ACHIZITORULUI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect achizitia publica de produse ? microbuze scolare 16+1 locuri, pentruunitatiledin invatamantulpreuniversitar de stat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34120000-4 - Autovehicule pentru transportul a 10 sau mai multe persoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Microbuze scolare (16+1 locuri) ? 185 BUCATI
Valoarea estimata fara TVA: 17, 740, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 354.800, 00 Lei , valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei, adica min. 90 zile, de la data termenului limita dedepunere a ofertelor.Modul de constituire: se exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si poate fi constituita prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Date de identificareMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII TINERETULUI SI SPORTULUIStr. Gen. Berthelot nr. 28-30 Sector 1, Loc.Bucuresti , CUI 13729380Contul de garantii: RO96 TREZ 7005 005X XX00 0182 -DTCPMBDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita in cazul incalcarii art.87 din HG/2006, cu modificarile si copletarile ulterioare.In conditiile art.278-1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului(in cazul respingerii unei eventuale contestatii a ofertantului).In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare, va fi redus la jumatate (Completare ANEXA 1-in original).Nota: Restituirea garantiei de participare, se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul organizatorului(Formularul 12 din Sectiunea Formulare). 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Pentru constituirea garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utilizaFormularul 13, din Sectiunea Formulare.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de buna executie, va fi redus la jumatate.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea-completata in conformitate cu FORMULAR 1 din capitolul de Formulare - original.
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006-Completare conform FORMULAR 2 din capitolul de Formulare - original.
3)Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat-Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original/copie lizibila legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul cu semnatura si stampila.
4)Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original/copie lizibila legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul cu semnatura si stampila.
5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-conform FORMULAR nr. 3din capitolul de Formulare - original.6)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-conform FORMULARnr. 4din capitolul de Formulare ? original.
7)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1)-conform FORMULAR 5- original. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Catalin Ovidiu Baba, ministru; Corvin Nedelcu, secretar general; Kiraly Andras Gyorgy, secretar de stat; Ioana Lazar, secretar general adjunct; Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabil; Cristina Eugenia Pomaga, director D.A.A.C.; Bogdan Puscas, director D.A.A..8)Informatii privind sub contractantii- conform Formular nr. 9 din capitolul de Formulare - original, completat de catre contractant.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificatul consatatator- prezentarea certificatului consatatator, in original/xerocopie lizibila legalizata/xerocopie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertei.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator , emis de ORC.
Inainte de comunicarea rezulatului procedurii ofertantului castigator i se va solicita pentru conformitate certificatul constatator, pentru cei care au prezentat in forma xerocopie lizibila certificatacu semnatura si stampilaPersoane juridice /fizice straine
CerintaDocumente edificatoare/echivalentecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil/extras de bilantpe ultimii trei ani/alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de cel putin 10.000.000, 00 lei, lei conform art.9 lit. b) din HG 925/2006, cu modificarile si modificarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Experienta similara
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unuia sau a mai multor contracte al caror obiect a fost furnizarea de produse similare (autovehicule pentru transportul a 10 sau mai multe persoane) si care au avut o valoare totala egala sau mai mare de10.000.000 lei.
Ofertantul va dispunede un service sau protocoale cu unitati de service pentru reparatii a produselor ofertate, cel putin la nivel de regiune de dezvoltare.
ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 12:00
Locul: MECTS-str.General Berthelot nr.28-30, etaj 2-hol, Bucuresti, sector1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, imputernicitii ofertantilor, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica siprofesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal: reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: General Berthelot nr.28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056200, Fax: +40 214056300, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer