Licitatie Publica - Achizitie publica de produse din carne de pasare
Anunt de participare numarul 71982/12.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA
Adresa postala: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Localitatea: Deva, Cod postal: 330180, Romania, Punct(e) de contact: CECILIA MARIANA MATES, Tel.0254233341, Email: [email protected], Fax: 0254234384
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de produse din carne de pasare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: centrele aferente DGASPC Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de produse din carne de pasare livrata in centrele aferente DGASPC Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
15112300-9-Ficat de pasare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati maxime - pui grill 3520 kg, pulpe pui 11304 kg, piept de pui cu os 275 kg, ficat de pasare 1290 kg
Valoarea estimata fara TVA: 174, 729RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2000 RON. Garantia de buna executie va fi de 2 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata cu ordin de plata prin TREZORERIE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare conform art. 44/45 din O.U.G. 34/2006. Se solicita legalizarea daca oferta este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimi 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de carne de pasare efectuate in ultimii 3 ani, declaratie privind asigurarea mijloacelor de transport, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate, care sa ateste conformitatea produsului ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: direct la sediul DGASPC Hunedoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2009 13:00
Locul: sediul DGASPC Hunedoara, loc. Deva, b-dul. Iuliu Maniu, nr. 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii si/sau persoanele imputernicite din partea operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare:
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel.0254211574, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: b-dul. Iuliu Maniu, nr. 18, Localitatea: Deva, Cod postal: 330180, Romania, Tel.0254233341, Fax: 0254234384
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2009 09:58