Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie publica de PRODUSE FARMACEUTICE


Anunt de participare numarul 82570/21.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: LAVINIA GHELBERE, Tel.021.318.35.58, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA DE STAT, ORDONATOR TERTIAR
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie publica de PRODUSE FARMACEUTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU Loco beneficiar -Farmacie
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 862, 763.27 si 18, 546, 762.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate , in baza necesarului, ori de cate ori este nevoie, in functiedefondurile alocate cu aceasta destinatie si in conformitate cu legislatia in vigoare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse farmaceutice .Cantitatea totala si loturile solicitate se regasesc in anexa(1) la documentatia de atribuire CAIET DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala si loturile solicitate se regasesc in anexa la documentatia deatribuire CAIET DE SARCINI.Ofertantii trebuie sa depuna oferta pentru intreaga cantitate de produs cuprinsa in minim un lot. Loturile sunt detaliate in Documentatia de atribuire (CAIET DE SARCINI) , pe coduri CPV, denumiri generice, cantitati , um , forma farmaceutica. Fiecare ofertant putand participa pentru un lot sau mai multe.
Valoarea estimata fara TVA: intre 862, 763.27 si 18, 546, 762.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2009 pana la 31.08.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna-executie-5%, respectiv 2.5%in cazul IMM-urilor, din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART.44, OUG 34/2006, CU TOATE MODIFICARILE SICOMPLETARILE ULTERIOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a-si depune candidatura pentru prima etapa de selectie a procedurii de licitatie restransa accelerata.
Documente solicitate:
1.Declaratie privind eligibilitatea ; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006 ;3. Certificat de Atestare Fiscala eliberat de AdministratiaFinanciara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale catre bugetul de stat, in original sau copie legalizata.;4.Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala, care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale, in original sau copie legalizata.; 5. Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura; 6. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect alprocedurii de declarare a starii de faliment, nu si-aususpendat activitatile si nu au afacerile in administrare judiciara si in care se regaseste codul CAEN pentru obiectul de activitate supus procedurii de achizitie-original sau copie legalizata.7. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- C.U.I. (Codul Unic de inregistrare) copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum sicifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani .
2.Bilant la 31 dec.2008 vizat si inregistrat de organele competente, in copie, semnat si stampilat pentru conformitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL trebuie sa faca dovada ca dispunde de mijloacele necesare indeplinirii cerintelor mentionate pentru toata perioada de derulare a acordului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru activitate de distributie angro de medicamente eliberata de MS, in termen de valabilitate la data deschiderii. -copie legalizata.
Autorizatie pentru livrarea produselor din partea producatorilor/distribuitorilor, care sa faca referire lalicitatia organizata de catre INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU in data de 31.07.2009 pentru produsele farmaceutice supuse licitatiei original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data deschiderii, pentru loturile la careparticipa .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL trebuie sa faca dovada capacitatii de asigurare a cerintelor mentionate pentru fiecare lotla care participa, pentru toata perioada de derulare a acordului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
insuficienta stocurilor existente in farmacia institutului
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 35
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2009 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 10:00
Locul: sos.Fundeni , nr. 252, sector 2, Bucuresti- biroul ACHIZITII, SERV. ADMINISTRATIV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare SI orice operator economic care si-a depus candidatura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STRAVOPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SOS OLTENITEI NR.111-117, SECTOR 4, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: : 041304, Romania, Tel.0213321240, Email: [email protected], Fax: 021.3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR.252, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022328, Romania, Tel.021.2271150, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.58, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer