Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de produse, inclusiv servicii de proiectare si lucrari privind transformarea punctului termic in centrala termica la sediul I.J.P.F. Giurgiu .


Anunt de participare numarul 63840/17.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Giurgiu
Adresa postala: Strada Mircea cel Batrin nr.36; Giurgiu; Jud. Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080036, Romania, Punct(e) de contact: sediul I.J.P.F.Giurgiu, Tel.0246/213640, In atentia: Subcomisar Orzan Constantin/Inspector principal Negut Valentin, Email: [email protected], Fax: 0246/211785
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de produse, inclusiv servicii de proiectare si lucrari privind transformarea punctului termic in centrala termica la sediul I.J.P.F. Giurgiu .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatea Giurgiu , Str. Mircea cel Batran nr. 36 Sediul I.J.P.F. Giurgiu .Cod CPV 45251200 - 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de produse, inclusiv servicii de proiectare si lucrari privind transformarea punctului termic in centrala termica la sediul I.J.P.F. Giurgiu .-furnizare de utilaje
-servicii deproiectare
-lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie publica de produse, inclusiv servicii de proiectare si lucrari privind transformarea punctului termic in centrala termica la sediul I.J.P.F. Giurgiu .-furnizare de utilaje
-servicii deproiectare
-lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 466, 269RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :5000 leiGarantie de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de statPlata se va face prin ordine de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completa in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Fomulare.- in original ;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare .-in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata .
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata .Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de durata deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca :
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente in copie- declaratie privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimi 3 (trei) ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1000000 lei, echivalentul a 284091 euro( conformcursuluiBNR valabilindatade26.08.2008, respectiv1 Euro =3.52 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor livrari de produse si lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importantesi care vor contine valori, perioada , locul si modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ;
b) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii in original ;c) declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executialucrarilor in original ;d)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in original ;
f)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contrctuluide lucrari in original ;
f) autorizatia de livrare eliberata de producatorul sau importatorul produselor ofertate, in original sau copie legalizata, aflata in termen de valabilitate .In cazul in care ofertantul este autorizat de un dealer, acesta la randul sau, va fi autorizat de producator .
g) declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original ;Se vor prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001, la ofertant .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prin informatiile furnizate in Formularul C 3 ofertantul trebuie sa faca dovada executiei de livrari de produse si lucrari similare, in valoare egala sau mai mare decat 120000 lei, echivalentul a 34091 euro (conform cursului BNR valabil in data de 26.08.2008, respectiv 1 Euro = 3.52 lei)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1199374/03.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.02.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante-I.J.P.F.GIURGIU: municipiul GIURGIu, strada MIRCEA CEL BATRAN nr.36
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari 15.10.2008 ora 16.00Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :18.10.2008ora 16.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0581, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul I.J.P.F. Giurgiu
Adresa postala: Strada Mircea cel Batran Nr. 36, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080036, Romania, Tel.0246/213640 int 26075, Email: [email protected], Fax: 0246/215645, Adresa internet (URL): www.ijpfgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2008 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer