Licitatie Publica - Achizitie publica de produse pachete cu rechizite scolare
Anunt de participare numarul 55910/16.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar al Judetului Caras Severin
Adresa postala: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Localitatea: Resita, Cod postal: 320112, Romania, Punct(e) de contact: Kristina Crisan, Tel.0255214231, Email: [email protected], Fax: 0255216042
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de produse pachete cu rechizite scolare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Grupul Scolar Industrial Stefan Anghel Resita , b-dul A.I. Cuza nr.39
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de pachete cu rechizite scolare pentru anul scolar 2008-2009.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36153110-2 - Rechizite scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Rechizite scolare conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 206, 324RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 4100Ron , numerar , cu chitanta , la caseria ISJ Caras SeverinGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA , numerar / cu Scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat , prin MECT , reprezentat de ISJ CS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34 /2006 ;Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare /apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara , prezentate in limba romana ; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plataa impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale ;Certificat de inregistrare emis de registrul comertului ;Certificat constatator de la ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani ;Fisa de informatii generale ;Bilantul contabil pe ultimii trei ani , inregistrat si vizat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de cel putin :250000 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea generala a societatii din care sa reiasa ca poate fi furnizor al produselor supuse achizitiei ;Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani ;Experienta similara ;Minim trei recomandari din partea altor beneficiari , in original / copie legalizata , pentru livrari de produse similare ;se vor prezenta mostre pentru produsele oferite
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract similar finalizat , in valoare de cel putin 200000 Ron.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4438 / 05.06. 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar , cu chitanta , la caseria ISJ Caras Severin , str.Ateneului nr.1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2008 12:00
Locul: Sediul ISJ Caras Severin , str.Ateneului nr. 1 Resita, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare ;orice ofertant sau reprezentant al acestuia , pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos , nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al ISJ Caras Severin
Adresa postala: str.Ateneului nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320112, Romania, Tel.0255 / 214238, Email: [email protected], Fax: 0255/216042, Adresa internet (URL): http: //www.cs.isj.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 16:19