Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de produse papetarie birotica pentru MECTS


Anunt de participare numarul 136535/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN PUSCAS, Tel. +40 214056330, Email: [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de produse papetarie birotica pentru MECTS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ministerul Educatiei Cercetarii Tineretului si Sportului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 640, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lotul I - val.contr. subsecvent este de 75000 lei/12 luni, Lotul II - val contr subsecventeste de 71325 lei/12 luni, Lotul III - cal.contr.subsecvent este de 13675 lei/12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse de papetarie birotica pentru MECTS prin incheierea unui acord cadru pe 4 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
30197000-6-Articole marunte de birou (Rev.2)
30237300-2-Accesorii informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea si specificatiile pentru fiecare produs de papetarie birotica se afla in caietul de sarcini.
Valoarea maxima a acordului cadru este de 640000, 00 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor constituita conform prev.art. 86 din HG 925/2006 actualizata. Cuantum: Lot I - 6000 lei, Lot II - 5706, 50 lei, Lot III - 1094, 00 lei. va fi de 9% din valoarea fara TVA a constractului subsecvent, ce va fi constituita conf.prev. art. 90 alin (1) si (2) din HG 925/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat pe an financiar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea:
Declaratie privind eligibilitatea - formularul nr. 1 in original
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 4 in original
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic - formularul nr. 2 in original
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formularul nr. 3 in original
Declaratia neincadrarii ofertantului in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata - formularul nr. 7 in original
Declaratie privind conflictul de interese - formularul nr. 6 in original
Certificat de sarcini fiscale eliberat de MFP - copie lizibila conform acu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat de sarcini fiscale eliberat de Ad-tia Locala - copie lizibila conform acu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: CATALIN OVIDIU BABA - MINISTRU, ANDRAS KIRALY GYORGY - Secretar de Stat, CORVIN NEDELCU - Secretar General, IOANA LAZAR -Secretar General Adjunct, MIHAI PAUNICA - Director General DGEFRU, RODICA CIOCOIU - ?ef Serviciu Fin.Contab - viza CFP, CRISTINA EUGENIA POMAGA - Director DAAC, BOGDAN PUSCAS - Director DAA. Se va prezenta:
- Certificatul constatator valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de institutiile fiscale, din care sa rezulte sediul social al oferta ntului - copie lizibila conforma cu originalul
Pentru persoanele juridice straine, se va prezenta: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara acestuia - traducere autorizata a acestora in limba romana, certificate pentru conformitate cu originalul.
Documentele
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, a carei valoare sa fie cel putin egala cu: Lotul I - 150000 lei, Lotul II - 142650 lei si Lotul III - 27350 lei.
Valoarea cifrei medii anuale de afaceri este raportata la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent (12 luni) care se anticipeaza a se incheia pe baza acordului cadru.
pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, si anume: 2009 - 4, 2373 lei, 2010 - 4, 1285 lei, 2011 - 4, 2379 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu privire la lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani
Lista contractelor de furnizare de produse in ultimii 3 ani
Declaratie privind subcontractantii
Lista subcontractantilor
Experienta similara
Se va prezenta in copie lizibila conforma cu originalul, cel putin o recomandare si un contract de furnizare produse similare.
Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta cel putin un contract care a avut ca obiect frunizarea de produse similare, cu o valoarea mai mica sau egala cu: Lotul I - 75000 II - 71325 lei, Lotul III - 13675 lei.
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 12:00
Locul: M.EC.T.S. Etaj 2, Hol - Sediul Str. Gen. Berthelot nr. 28-30 sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP ?i imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: Str. Gen. Berthelot nr. 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056200, Fax: +40 214056300, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2012 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer