Licitatie Publica - Achizitie publica de produse; produse alimentare-zona Alexandria
Anunt de participare numarul 42744/07.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI TELEORMAN
Adresa postala: Str. Dunarii, nr. 7, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140002, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Ogrinja, Tel.0247316611, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247406060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de produse; produse alimentare-zona Alexandria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele din subordinea DGASPC Teleorman-zona Alexandria
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Legume, fructe, carne, lactate, uleiuri, diverse produse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01100000-8 - Produse agricole, produse horticole si de gradina pentru comercializare (Rev.1)
15100000-9-Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.1)
15200000-0-Peste preparat si conserve de peste (Rev.1)
15400000-2-Uleiuri si grasimi animale sau vegetale (Rev.1)
15500000-3-Produse lactate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse conform anexelor la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 455, 942RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul poate fi prelungit in conditiile legii cu inca 4 luni prin act aditional
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Constituirea garantiei de buna executie prin crearea unui depozit bancar prin scrisoare de garantie bancara la data incheierii contractului, reprezentand 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din bugetul statului si plata facturilor in termen de 15 zile lucratoare de la data receptiei marfurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
b) Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta - original sau copie legalizata;
c) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul local teritorial (valabil la data depunerii ofertei)-original sau copie legalizata;
d) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului Teritorial, pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident-original sau copie legalizata(valabil la data depunerii ofertei);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la data de 31 decembrie 2006;bilantul contabil la data de 30 iunie 2007;fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Decl. privind lista principalelopr livrari de produse in ultimii 3 ani;
b) Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
c) Decl. ref. la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
d) Autorizare pentru livrarea produselor;
e) Mostre;
- Conf. Doc. de atrib.;
f) Certificat ISO 9001;
g) Experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria DGASPC Teleorman, str. Dunarii nr.7, Alexandria, jud. Teleorman
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 15:00
Locul: La sediul DGASPC Teleorman, str. Dunarii nr. 7, Alexandria, jud. Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Teleorman
Adresa postala: Str. Dunarii nr.7, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140002, Romania, Tel.0247316611, Email: [email protected], Fax: 0247406060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 09:24