Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE SI SERVICII pentru realizarea sistemului informational hidro-meteorologic de monitorizarea apelor si incendiilor in vederea excluderii comune a riscurilor MKI-VIZIG-SHF, cod proiect HURO/0802/064_AF
Anunt de intentie numarul 20466/13.10.2011
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SOMES" AL JUDETULUI SATU MARE
Adresa postala: loc.Satu Mare, str.Fabricii , nr.35 , judetul Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440096, Romania, Punct(e) de contact: MOCAN DANA, Tel. 0261/711212, Email: [email protected], Fax: 0261/768252, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE SI SERVICII pentru realizarea sistemului informational hidro-meteorologic de monitorizarea apelor si incendiilor in vederea excluderii comune a riscurilor MKI-VIZIG-SHF, cod proiect HURO/0802/064_AF
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Judetul Satu Mare, locatiile specificate in Caietul de Sarcini
Cod NUTS: RO115 - Satu Mare
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 4, 676, 652RON
38800000-3 - Echipament de comanda a proceselor industriale si echipament pentru comanda de la distanta, 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice, 72212900-8 - Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice, 32524000-2 - Sistem de telecomunicatii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
38800000-3 - Echipament de comanda a proceselor industriale si echipament pentru comanda de la distanta (Rev.2)
32524000-2-Sistem de telecomunicatii (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72212900-8-Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.10.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Achizitia se realizeaza in cadrul proiectului, ,Realizarea sistemului informational hidro-meteorologic de monitorizare a apelor si incendiilor in vederea excluderii comune a riscurilor MKI-VIZIG-SHF cod proiect HURO/0802/064_AFTip procedura - licitatie deschisa cu etapa finala de licitatie electronica. Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: toti cei 4 factori de evaluare.Numar de runde: 2. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 zi.Criteriu de atribuire. Of cea mai avant dpdv economic.Factori de evaluare: 1: Pretul ofertei 65 pct; 2: Timpul de interventie ptr remedierea defectiunilor 7 pct.; 3: Termenul de garantie al sistemului 8 pct; 4: Programul calitatii 20 pct. Total: 100 pct. Cuantumul garantiei de participare este de 90.000 lei.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect , ,Realizarea sistemului informational hidro-meteorologic de monitorizare a apelor si incendiilor in vederea excluderii comune a riscurilor MKI-VIZIG-SHF cod proiect HURO/0802/064_AF"
VI.2) Alte informatii
Cerin de calif: 1.Sit pers a cand: a)Decl priv neinc in disp art.180 OUG34/2006;cazier fiscal;b) Decl priv neinc in disp art.181 OUG 34/2006;Cert de atest fisc (dat la bug consol gen);Cert de taxe si imp loc;c)Cert de part cu of indep;d)Decl priv neinc in prev art.69¹ OUG 34/2006;e)Decl priv calita de part la proc.2.Cap de ex a activ prof: a)Cert const emis de ONRC;b) Doc edif consid nec pt dov apart la categ prof imp de indepl contr;3.Cap ec-fin: a)Fisa de infor gen;b) Cifra med de afac pe ultimii 3 ani, min 9.350.000 lei(Bilant contabil/ex de bilant cont, altele) 4. Cap tehn: a)Decl priv lista princip ob sim din ult 3 ani;b)cel putin un doc/contrt/proc-verb de rec prin care sa se conf ca of a dus la bun sfarsit in ult 3 ani, cel putin un contr, in val de 4.600.000 lei(fara TVA), avand ca obt un sistem de avertizare alarmare similar;c)CV-uri ale pers resp; d) Decl pr utila-echip teh de care dispune ofe; 5) Stand de asig a calit: a) ISO 9001, b) ISO 14001.Princip cond financ si modal de plata si/sau trim la dispoz relev: Durata contr: 8 luni.Cuantum gar de bu exec-5% din val contr, f TVA.Platile catre furn se vor face in lei, pe baza proc verb de recep aprob de achiz, pe baza fact emise de catre furn.Val primei fact va fi de cel putin 30% din val contr de achiz publ.Fact fisc emise de furniz, vor fi achit in ter de 90 zile de la data recep lor de catre a c.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2011 14:13