Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE SI SERVICII pentru realizarea sistemului informational hidro-meteorolgic de monitorizare a apelor si incendiilor in vederea excluderii comune a riscurilor MKI-VIZIG-SHF,cod proiect HURO/0802/064_AF


Anunt de participare numarul 133219/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SOMES" AL JUDETULUI SATU MARE
Adresa postala: Localitatea Satu Mare, str.Fabricii, nr.35, Judetul Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440096, Romania, Punct(e) de contact: Capitan MOCAN DANA, Tel. +40 261711212/27130, Email: [email protected], Fax: +40 261768252, Adresa internet (URL): DUMITRU, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE SI SERVICII pentru realizarea sistemului informational hidro-meteorolgic de monitorizare a apelor si incendiilor in vederea excluderii comune a riscurilor MKI-VIZIG-SHF, cod proiect HURO/0802/064_AF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Satu Mare, locatiile specificate in Caietul de Sarcini
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea sistemului informational hidro-meteorologic de monitorizare a apelor si incendiilor in vederea excluderii comune a riscurilor MKI-VIZIG-SHF, cod proiect HURO/0802/064_AF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38800000-3 - Echipament de comanda a proceselor industriale si echipament pentru comanda de la distanta (Rev.2)
32524000-2-Sistem de telecomunicatii (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72212900-8-Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
38800000-3- Echipament de comanda a proceselor industriale si echipament pentru comanda de la distanta, 48000000-8 Pachete software si sisteme informatice, 72212900-8 Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice, 32524000-2 Sisteme de telecomunicatii
Valoarea estimata fara TVA: 4, 676, 652RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 90.000 lei.Daca CNSC respinge o contestatie ca nefondata, AC va retine contestatarului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278¹din OUG/2006.Termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Model scrisoare de garantie bancara - Formularul nr.15;2.Prin ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul RO 83TREZ5465005XXX000167 deschis la TREZORERIA SATU MARE, in original sau copie legalizata;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, nefiind introduse in plicul cu documentele de elegibilitate.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50 % va prezenta Formularul pentru garantie, o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr.346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.?scris de gar banca emis in fav a.c.de o banca agre de amb parti.Form nr. 18 din Sect C a D.A.?instr de gar emis in cond.legii de o soc de asig.Se prez in orig.-instr de gar emis in cond legii de o soc banca sau de o soc de asig.Gar trebuie sa fie irev.Instr de gar treb sa prevada daca plata gar se va exec necond, resp la prima cerere a benef, pe baza decl acest cu priv la culpa pers.garant.-prin depun la casier sume in numerar.-prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale.In acest caz, contract are oblig de a deschide un cont la dispozitia a.c., la o banca agreata de ambele parti.Suma initiala nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond.europene, Bug.de stat, Fond.proprii.Pla in lei, in term de 90 zile de la recept, pe baza pv de recep aprob de achiz, in baza fact emise de furn.Val primei fact va fi de minim 30% din val contr.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de date informatii generale.Se va completa Formularul nr.6 din Sectiunea C.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006.Se va completaFormularul nr. 2Sectiunea C;
Se solicita cazier fiscal valabil al operatorului economic
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006.Se va completaFormularul nr. 3Sectiunea C;
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat genaral) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr.21 din Sectiunea C; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulteroare.Se va completa Formularul nr.4 Sectiunea C; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Col.Burz Iulian, Col.Dan Gheorghe, Plt.Petrehus Anamaria, Plt.Hiripan Codruta, Col.Cosma Gheorghe, Lt.col. Mag Marinel, Cpt. Mocan Dana, Cpt.Rus Daniela. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa formularul nr.5 din Sectiunea C; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de actvitate al operatorului economic, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va fi solicitat sa prezinte documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (Autorizatia de functionare emisa de Primaria unde candidatul/ofertantul are sediul sau altele
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a candidatului/ofertantului pe ultimii trei anifinanciari (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de minimum 9.350.000 lei. Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2008:1 Euro = 3, 6827 Lei;
Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;
Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei; In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Declaratie privindlista principalelor obiective similare din ultimii 3 ani (perioada de 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor).
Minim un contract in ultimii 3 ani avand ca obiect furnizarea unui sistem de avertizare alarmare similar, in valoare de cel putin 4.600.000 lei.Candidatul/ofertanul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme furnizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui sistem de avertizare alarmare similar, in copie. Contractul/contractele mentionat/e poate/pot fi semnat/e in urma cu mai mult de 3 ani, dar executarea contractului/contractelor trebuie sa aiba loc in perioada ultimelor 3 ani (perioada de 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor).
Este permisa prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului mentionat.
Fise de prezentare pentru fiecare contractprezentat pentru dovedirea experientei similare.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
Declaratie privindutilajele, echipamentele tehnice de care dispune candidatul/ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
Implementarea unui sistem demanagement al protectiei mediului conform cerintelor standardului ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor de functionare a sistemului
5%
Descriere: Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor de functionare a sistemului (exprimat in numar de ore de la primirea in scris, prin fax, a solicitarii autoritatii contractante)
3.
Termenul de garantie al sistemului
20%
Descriere: Durata de garant min accept este de 24 de luni.Durata maxima de garantie, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar, este de 36 de luni.
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: ?pretul ofertei, ?timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor, exprimat in numar de ore de la primirea in scris, prin fax, a solicitarii autoritatii contractante?termenul de garantie al sistemului, exprimat in numar de luniLicitatia electronica se va face dupa deschiderea ofertelor si a documentelor de calificare.AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi.Numarul rundelor de licitatie: 2. Durata rundei de licitatie: 1 zi.Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea celei de a doua runda de licitare.In cazul in careofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantul cu pretul mai mic va fi declarat castigator.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1627008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S198-322313 din 14.10.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 12:00
Locul: LOCALITATEA SATU MARE, STR. FABRICII NR. 35, COD 440096, JUDETUL SATU MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): cod proiect HURO/0802/064_AF
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (PROGRAMUL DE COOPERARE TRANSFRONTALIERA UNGARIA ROMANIA 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
1.Punct pt factor de evaluare?pretul ofertei?se acorda astfel: 1.a.)pentru cel mai scazut dintre preturile ofer se acorda punctajul maxim alocat fact de eval respectiv;1.b.)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda punctaj astfel: Pn=( pret minim/ pretn)x75 puncte unde pretn este pretul ofertat.Preturile care se compara in vederea acordarii punctaj sunt preturile declarate de op ec in Form 17 din Sect C din DA.2.Punctaj pt fact de ev?timpul de mobil pt constat defecti de funct a sist?se acorda astfel: 2.a.)pt timpul cel mai mic de mobiliz se acorda pct maxim alocat fact de ev, adica 5 punct 2.b.)pt un timp de mobil mai mare, se acorda punctajul calculat cu urmatorul algoritm: Pn=(timp minim/ timp n)x5 puncte Unde?Pn?reprez punct alocat pt timpul de mobiliz, ?timp minim?reprez timpul cel mai mic ofertat si"timp n?reprez timpul de mobiliz ofertat.Timpul de mobil minim, sub care oferta nu va fi punctata suplim, este de 12 ore de la primirea in scris, prin fax, a solicit a.c.In sit in care timpul de mobiliz ofertat este mai mic de 12 ore acesta se va consid ca fiind de 12 ore(timp minim in algoritm pt calc punctaj timpilor de mobiliz mai mari.3.Punctaj pt factor de ev?term de gar a sist?se acorda: 3.a.)pt cel mai mare termen de garan a sis oferit se acorda pct maxim alocat fact de eval respectiv, adica 20 de pct 3.b.)pt un termen de garant a sist mai mic, se acorda punctaj: Pn=(termen n/termen maxim)x20 puncteUnde?Pn?reprez pct alocat pentru term de garantie, ?termen n?reprez term ofertat iar?term maxim?reprez cel mai mare termen de gar ofertat.Durata de gar min acceptata, sub care ofera va fi decl neconforma, este de 24 de luni.Durata max de gar, peste care of nu va fi pct suplim, este de 36 de luni.In sit in care term de garant of este mai mare de 36 de luni acesta se va consid ca fiind de 36 de luni(ter max)in algorit pt calcul pct term de gar mai mici.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term de dep al contest este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmat luarii la cunostinta de catre contest despre actul pe care acesta il consid nelegal-conform art.256?2, alin.(1), lit.a) si alin.(2)din O.U.G.34/2006 cu modif si complet ult.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer