Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de reactivi de laborator prin incheierea acordului cadru de furnizare produse


Anunt de participare numarul 132843/02.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Punct(e) de contact: GIORGETA DRAGOI, Tel. +40 268327998, Email: [email protected], Fax: +40 268327998, Adresa internet (URL): www.hospbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de reactivi de laborator prin incheierea acordului cadru de furnizare produse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr. 25-27
Cod NUTS RO 122-Centru
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 66, 771.21 si 992, 331.81RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa acestora va fi stabilita in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, se estimeaza un numar de 12 contracte subsecvente/an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de laborator conform fisei de date/caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei B din Fisa de date a achizitiei si anexei din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 66, 771.21 si 992, 331.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In valoare totala de19, 841.00 RON, impartita pe loturi dupa cum urmeaza: Lot 1 ELISAVIRUSURI HEPATITICE= 494.00Lot 2 DISCURI ANTIBIOGRAMA = 443.00Lot 3 REACTIVI COMPATIBILI 100% SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL HITACHI 912= 1, 853.00Lot 4 REACTIVI COMPATIBILI 100% SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL ELISA, IMUNOFLUORESCENTA AUTOIMUNITATE= 4, 319.00Lot 5 REACTIVI COMPATIBILI 100% SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL ADE BACTERIOLOGIE VITEK= 1, 520.00Lot 6 TULPINI DE REFERINTA PT BACTERIOLOGIE= 142.00Lot 7 REACTIVI COMPATIBILI 100% SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL ACL 100- ACL7000= 1, 682.00Lot 8 ROTOARE ACL = 1, 209.00Lot 9 REACTIVI COMPATIBILI 100% SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL BC5800 = 5, 738.00Lot 10 REACTIVI COMPATIBILI 100% SAU ECHIVALENT CU ANALIZORUL DE ELECTROFOREZA - HELENA = 2, 441.00Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zilede la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de buna executie a contractului: - se constituie in situatia in care valoarea fara TVA a unui contr subs este mai mare decat 50.000 lei.- val acesteia este de 5% din valfara T.V.A. a contr subs.Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: - unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contr sau- cu OP in contul aut contr nrRO57TREZ1315006XXX011474 pentru sume pana in 1000 lei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 (3) din HG 925/2006 cutoate modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare?
?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?; Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a urmatoarelor:
1.Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare?
?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.
2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .
3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul ; Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare?
?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1. Persoanele cu functii de decizie din cadrul acestei proceduri sunt: Biolog Anghel Maria, Ref.Dragoi Giorgeta, Ec.Suciu Daniela Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.-Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului:
?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie semnata si stampilata conform cu originalul.
Pentru persoane juridice /fizice straine:
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se va prezenta certificatul de inregistrare a produselor eliberat de Ministerul Sanatatiidacareactivii sunt fabricati in Romania , sau Declaratia de conformitate conform marcajului CE(declaratia de conformitate CE , va trebui depusa in traducere autorizata) - in copie conform cu originalul.
Prezentarea la cerere a mostrelor este obligatorie , iar in caz de neprezentare societatea ofertanta va fi descalificata pentru produsele in cauza.
Mostrele sunt gratuite si vor ramane in posesia achizitorului
Produsele trebuie sa fie compatibile cu aparatura mentionata in Caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
160
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de catre UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este conform art. 256^2 din O.U.G 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de urgenta Brasov, Compartimentul Juridic
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 25-27, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Tel. +40 0372676271, Email: [email protected], Fax: +40 0372676351, Adresa internet (URL): www.hospbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer