Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de servicii de audit financiar extern pentru proiectul POSDRU/81/3.2/S/57620 Flexibilitate si performanta prin management


Anunt de participare numarul 113356/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala:  Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0251411752, In atentia:  Demetra Lupu Visanescu, Email:  [email protected], Fax:  0251411752, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNIVERSITATE
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de servicii de audit financiar extern pentru proiectul POSDRU/81/3.2/S/57620 Flexibilitate si performanta prin management
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Universitatea din Craiova, Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de servicii de audit financiar extern pentru proiectul POSDRU/81/3.2/S/57620 Flexibilitate si performanta prin management
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 14, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.01.2011 pana la 28.02.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 280 lei. GBE = 7% din valoare fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor se va face cu OP, in termen de 45 zile de la aprobarea de catre AM POSDRU / OI POSDRU a fiecarei cereri de rambursare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Declaratii privind eligibilitatea-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181-Certificat Unic de Inregistrare - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii
-Informatii privindcapacitatea tehnica
-Recomandari
-Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Informatii privind subcontractantii / asociatii-Angajament privind respectarea clauzelor contractuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lista principalelor prestari de servicii - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor prestari de servicii similare, respectiv audit financiar, finalizate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care cel putin unul are ca obiect realizarea de servicii similare. Ofertantii vor completa in acest sens Formularul nr. 7-a) Pentru persoane fizice: - Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din Romaniab) Pentru persoane juridice: - Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania-copie legalizata- Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din Romania-Recomandari ? minim una-.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere2. Declaratie privind personalul propus pentru elaborarea contractului Formular nr. 9. Declaratia va fi insotita de CV-ul persoanelor responsabile cu prestarea serviciului precum si copii ale diplomelor studiilor de profilSe impune o echipa formata din minim: 1 (un) auditor cu drept de semnatura cu o vechime de minim 2 ani.-Lista cuprinzand asociatii si subcontractantiicompletata de liderul Asocierii.Formularul 11-Angajament privind respectarea clauzelor contractuale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, DGAE, Str. Libertatii, Nr. 19, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU/81/3.2/S/57620 Flexibilitate si performanta prin management
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, Nr.4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251418568, Fax:  0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala:  Str. Libertatii, Nr.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200421, Romania, Tel. 0251415899, Fax:  0251415899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer