Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de servicii de ?Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe? Cod CPV: 79400000-8 si ?Servicii de consultanta in relatii cu publicul? Cod CPV 79416200-5 pentru activitati specifice in cadrul echipei de implementare pentru p


Anunt de participare numarul 113480/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala:  Str. Lipscani nr. 19, camera 204, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030031, Romania, Punct(e) de contact:  Adina Croitoru, Tel. 3039843, Email:  [email protected], Fax:  3039843, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de servicii de ?Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe? Cod CPV: 79400000-8 si ?Servicii de consultanta in relatii cu publicul? Cod CPV 79416200-5 pentru activitati specifice in cadrul echipei de implementare pentru proiectul ?Comunicare personalizata cu grupurile tinta ale SPO? (Contract de finantare - POSDRU/95/4.2/S/61654).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul proiectului ANOFM si/sau unitatile subordonate precum si in orice alta locatie pusa la dispozitie de catre contractant.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de consultanta in afaceri si in management si servicii conexe si prestare servicii de consultanta in relatii cu publicul pentru activitati specifice in cadrul echipei de implementare pentru proiectul ?Comunicare personalizata cu grupurile tinta ale SPO?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79416200-5-Servicii de consultanta in relatii cu publicul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 200, 000 si 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 30.000 leiGarantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAGarantia se va constitui conform art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European ? POSDRU ; surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligibilitatea.Decl priv neincadrarea in sit prevazute la art 181.Certif de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Certif priv plata impozitelor locale, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Certif constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte numele complet, starea firmei, sediul, persoanele autorizate/administratori ai societatii, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Certif constatator eliberat de ONRC priv autorizarea functionarii persoanelor juridice.Decl pe propria raspundere priv lipsa litigiilor cu Autoritatea contractanta, in original.Decl priv neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Decl priv calitatea de participant la procedura.Persoane juridice/ fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana Asociati: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, calculul asupra cifrei de afaceri se va realizain mod cumulativ. De asemenea, asocierea de operatori economici va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat. Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate la A.F.P., copii bilant semnate si stampilate conform cu originalul. Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, original. Persoane juridice straine: Prezentarea bilanturilor contabile pentru anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente. Documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Asociati - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritate contractanta solicita o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului privind activitatea din ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa depaseasca 3, 700, 000 Euro.Convertirea in lei/eurose va realiza la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007 1 ? = 3, 3373 lei Anul 2008 1 ? = 3, 6827 lei Anul 2009 1 ? = 4, 2373 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form nr. 4.1.6-Experienta similara se dovedeste prin: a) proiecte/contracte care includ urmatoarele componente: Componenta 1-implementarea de proiecte in domeniul relatiilor publice si comunicarii; Componenta 2-organizarea de cursuri de formare profesionala in comunicare; Componenta 3-conceperea, pregatirea si implementarea unei campanii de informare si/sau comunicare.b) calitatea de partener/subcontractant in cel putin un proiect finantat din FSE/POSDRU cu un operator public sau privat.Asociati: se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii(Form nr. 4.1.5). Form 4.1.7.?Declaratie privind personalul de specialitate desemnat pentru functiile/pozitiile solicitate mai jos. Completarea pentru fiecare persoana desemnata in cadrul echipei de implementare pentru functiile/pozitiile solicitate mai jos a Form nr.4.1.8.?Curriculum vitae, insotite de documente justificative. Ofertantul are obligatia de a desemna 9 persoane diferite in cadrul echipei de implementare a proiectului, ca experti pe termen lung, dupa cum urmeaza: a)Expert-CoordonatorImplementare-1 persoana b)Expert-Coordonator Monitorizare-1 persoana c) Expert Financiar 1 persoana d) Expert Tehnic Coordonator Formare?1persoana e) Expert Tehnic Resurse Umane?1 persoana f)Expert Informare si Publicitate?1 persoana g)ExpertComunicare Online?1 persoana h)Expert Comunicare?1 persoana i)Expert-Director proiect?1 persoana. Fiecare persoana desemnata in cadrul echipeide implementare a ofertantului va depune o declaratie de exclusivitate si disponibilitate de participare incheiata in forma autentica. Se solicita completareaForm nr. 4.2.6.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta contracte pentru servicii similare in valoare totala de 1, 850, 000 Euro, dintre care unul sa fie de minim 1, 000, 000 Euro.Numarul mediu de salariati in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minim 25 de salariati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
ANOFM nu poate angaja personal iar pentru a nu pune in pericol implementarea proiectului 61654, deja demarat, conform graficului de activitati, se impune achizitia cu celeritate de servicii specifice.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Selectarea candidaturilor se va face in baza punctajului acordat pentru experienta similara, conform grilei de punctaj prevazute in Sectiunea I - punctul IX Criterii de atribuire
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
OFERTA TEHNICA
70%
Descriere: Conform Documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2011 14:00
Locul: Sediul A.N.O.F.M din Str. Lipscani nr.19, et. 2, camera 204, sector 3, Localitatea: Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU/95/4.2/S/61654
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (cale de atac)
Adresa postala:  Str Stavropoleus nr 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta ? conf. art. 256 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Organizare si Resurse Umane din cadrul A.N.O.F.M
Adresa postala:  Str. Avalansei nr 20-22, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030828, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer