Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de servicii de organizare evenimente pentru activitati specifice in cadrul proiectului ?Formare si asistenta in domeniul managerial ? antreprenorial pentru mici si viitori intreprinzatori, manageri si angajati din cadrul IMM-urilor din r


Anunt de participare numarul 115526/16.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ernst & Young SRL
Adresa postala:  Cladirea Premium Plaza, et. 1, str. Dr. Iacob Felix, nr. 63-69, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011033, Romania, Punct(e) de contact:  Cladirea Premium Plaza, et. 1, str. Dr. Iacob Felix, nr. 63-69, Sector 1, Tel. +40 (0)21 402 4000, In atentia:  Adina Cosma, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0)21 310 7193, Adresa internet (URL):  www.ey.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ernst & Young SRL
Adresa postala:  Cladirea Premium Plaza, et. 1, str. Dr. Iacob Felix, nr. 63-69, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011033, Romania, Punct(e) de contact:  Cladirea Premium Plaza, et. 1, str. Dr. Iacob Felix, nr. 63-69, Sector 1, Tel. +40 (0)21 402 4000, In atentia:  Adina Cosma, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0)21 310 7193, Adresa internet (URL):  www.ey.com
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ernst & Young SRL
Adresa postala:  Cladirea Premium Plaza, et. 1, str. Dr. Iacob Felix, nr. 63-69, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011033, Romania, Punct(e) de contact:  Cladirea Premium Plaza, et. 1, str. Dr. Iacob Felix, nr. 63-69, Sector 1, Tel. +40 (0)21 402 4000, In atentia:  Adina Cosma, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0)21 310 7193, Adresa internet (URL):  www.ey.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de servicii de organizare evenimente pentru activitati specifice in cadrul proiectului ?Formare si asistenta in domeniul managerial ? antreprenorial pentru mici si viitori intreprinzatori, manageri si angajati din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru si Sud-Est?, contract de finantare POSDRU/ 92/ 3.1/ S/ 62459
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: RO321 BucurestiRO21 Nord-EstRO11 Nord-VestRO22 Sud-EstRO12 Centru
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 580, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului de prestari servicii este reprezentat de serviciile de organizare evenimente in cadrul proiectului ?Formare si asistenta in domeniul managerial ? antreprenorial pentru mici si viitori intreprinzatori, manageri si angajati din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru si Sud-Est? POSDRU/ 92/ 3.1/ S/ 62459 si cuprinde urmatoarele activitati: (1) organizarea si asigurarea logisticii necesare urmatoarelor evenimente: conferinte regionale, sesiuni de instruire specifica, ateliere de lucru, conferinta de inchidere a proiectului si (2) elaborarea, editarea si diseminarea de materiale informative necesare evenimentelor enumerate anterior.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor de organizare evenimente in cadrul proiectului ?Formare si asistenta in domeniul managerial ? antreprenorial pentru mici si viitori intreprinzatori, manageri si angajati din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru si Sud-Est? POSDRU/ 92/ 3.1/ S/ 62459
Valoarea estimata fara TVA: 1, 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare = 31.600 LeiGarantie participare constituita prin Scrisoarede garantie bancara ? Formularul nr. 11, sau orice alt instrument de plata (conf. H.G. nr. 925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European ? POSDRU 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatatea, completata in conformitate cu Formularul nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelorlocale, cu valabilitate la data deschiderii candidaturii, original sau copie legalizata.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul nr. 3Completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Formularul nr. 4Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completata in conformitate cu Formularul nr. 12Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, cu valabilitate la data deschiderii candidaturilor, original sau copie legalizata.Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularul nr. 5Bilanturile contabile de la 31.12.2007, 31.12.2008 si de la 31.12.2009, vizate si inregistrate la A.F.P. - copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) safie cel putin egala cu: 1.500.000Lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. (Formularul nr. 12 si Formularul nr. 12.1).Media rezultatului net anual al exercitiului bugetar pentru ofertant (profitul net al ofertantului), conform bilantului, pentru fiecare din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 6 - Declaratie privind principalele prestari de servicii
Formular nr. 7 - Listacontractelor de servicii similare prestate in ultimii 3 aniFormular nr. 8 ? Fisa de experienta similara
Formular nr. 9 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Formular nr. 10 ? Declaratie privind subcontractarea
Formular nr. 10.1. - Lista subcontractorilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani, a cel mult 2 contracte incluzand prestarea de servicii similare (de aceeasi complexitate, tip de serviciu, cantitate), care insumate sa aiba o valoare cel putinegala cu 1.000.000 Lei. Pentru fiecare dintre cele 2 contracte vor fi atasate: copie dupa contract si copie dupa procesul verbal de receptie finala a serviciilor sau orice document care dovedeste indeplinirea/ finalizarea contractului respectiv. (Atentie: acestea vor fi in concordanta cu cele declarate in formularele 6 si 7).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Impunerea unor date limita pentru implementarea activitatilor aferente proiectului (prima sesiune de evenimente este programata pentru data de 10.04.2011)
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - 30 puncte; Experienta similara pe ultimii 3 ani - 50 puncte; Efective medii perosonal angajat de catre ofertant - 20 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
70%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2011 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant imputernicit al fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Formare si asistenta in domeniul managerial ? antreprenorial pentru mici si viitori intreprinzatori, manageri si angajati din cadrul IMM-urilor din regiunile Nord-Est, Nord-Vest, Centru si Sud-Est? POSDRU/ 92/ 3.1/ S/ 62459
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Accesul la documentatia de atribuire este direct si nerestrictionat de la data publicarii pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (0)21 310 4641, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0)21 310 4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
E.PLATIS C. BAZILESCU Limited Liability Law Partnership
Adresa postala:  Cladirea Premium Plaza, et. 4, str. Dr. Iacob Felix, nr.63-69, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011033, Romania, Tel. +40 (0)21 402 4100, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0)21 310 6987, Adresa internet (URL):  http: //www.platisbazilescu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2011 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer