Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE PREGATIREA SI LIVRARE HRANA PENTRU COPII IN SISTEM CATERING
Anunt de participare numarul 42767/06.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR BIHOR
Adresa postala: STR.KIEV NR.1/A, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410583, Romania, Punct(e) de contact: CALIN FERICEAN, Tel.0740078671, In atentia: GAVRIS AURELIA, Email: [email protected], Fax: 0359/436207, Adresa internet (URL): ORADEA STR. MIHAI EMINESCU NR.11 JUD. BIHOR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE PREGATIREA SI LIVRARE HRANA PENTRU COPII IN SISTEM CATERING
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: LA UNITATILE SCOLARE PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE PRESTARI DE SERVICII DE PREGATIRE SI LIVRARE A HRANEI PENTRU COPII IN SISTEM CATERING IN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR INJUDETUL BIHOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55524000-9 - Servicii de catering pentru scoli (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 - GUSTARE CALDA 17280 DE PORTII PT PROGRAMUL REMEDIAL , GUSTARE PT GRADINITA DE VARA - 1700 DE PORTII, GUSTARE RECE PT EXCURSII - 1000 DE PORTII
LOTUL 2 - GUSTARE CALDA 12000 DE PORTII PT PROGRAMUL REMEDIAL , GUSTARE PT GRADINITA DE VARA - 1600 DE PORTII
LOTUL 3 - GUSTARE CALDA 11520 DE PORTII PT PROGRAMUL REMEDIAL , GUSTARE PT GRADINITA DE VARA - 500 DE PORTII
LOTUL 4 - GUSTARE CALDA 8640 DE PORTII PT PROGRAMUL REMEDIAL , GUSTARE PT GRADINITA DE VARA - 900 DE PORTII, GUSTARE RECE PT EXCURSII - 500 DE PORTII
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 392, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.03.2008 pana la 28.11.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE PENTRU LOTUL 1 - 2000 LEI , PENTRU LOTUL 2 - 1000 LEI , PENTRU LOTUL 3 - 1000 LEI , PENTRU LOTUL 4 - 1000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROGRAM PHARE 2005/017-553.01.01.02BH - O SCOALA PENTRU TOTI , REPREZENTAT DE ISJ BIHOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMPLETAREA FORMULARE12B SI 12A DIN CAIETUL DE SARCINI , CERTIFICAT DE INREGISTRARE IN REGISTRUL COMERTULUI ( COPIE LEGALIZATA SAU XEROCOPIE CERTIFICATA PENTRU CONFORMITATE ) DE DISTRIBUIRE A PRODUSELOR , CERTIFICAT DE CALITATE A PRODUSELOR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULARUL 2B DIN CAIETUL DE SARCINI - CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI A CONTRACTANTULUI PRINCIPAL SA FIE 350000 RON , PENTRU LOTUL 1 - CIFRA MEDIE DE AFACERI74022 LEI , PENTRU LOTUL 2 - CIFRA MEDIE DE AFACERI44413 LEI PENTRU LOTUL 3 - CIFRA MEDIE DE AFACERI44413 LEI PENTRU LOTUL 4 - CIFRA MEDIE DE AFACERI37011 LEI , BILANTUL CONTABIL LA DATA DE 31.12.2007 , SCRISORI DE GARANTIE BANCARA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMPLETAREA FORMULARULUI 12D SI 3B DIN CAIETUL DE SARCINI , ONORAREA IN ULTIMII 3 ANI A UNUI CONTRACT AVAND CA OBIECT FURNIZAREA DE SERVICII SIMILARE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
60%
Descriere:
2.
PROPUNEREA TEHNICA
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.11.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2008 10:00
Locul: SEDIUL ISJ BIHOR , ORADEA STR. MIHAI EMINESCU NR.11 , JUD. BIHOR
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.040213104641, Email: [email protected], Fax: 040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BIHOR
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU NR 11, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410019, Romania, Tel.0359436207, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM ART 272 DIN OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL ISJ BIHOR
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU NR 11, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410019, Romania, Tel.0359436207, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 11:17