Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE PROIECTARE " COMPLEX SPORTIV ARENA " mun. Sibiu
Anunt de participare numarul 55238/11.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CLUBUL SPORTIV SCOLAR SIBIU
Adresa postala: Str. Independentei nr.1-3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550173, Romania, Punct(e) de contact: Ion MICLAUS, Tel.0269/432941/0369405479/0745063628, Email: [email protected], Fax: 0269/432941
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE PROIECTARE " COMPLEX SPORTIV ARENA " mun. Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediu autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de proiectare " COMPLEX SPORTIV ARENA" , MUNICIPIUL sIBIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare Studiu de Fezabilitate cu macheta aferenta, Proiect Autorizare de Construire, Proiect Tehnic , Detalii de Executie, Caiete de Sarcini, Documentatii ptr. obtinerea acordurilor si avizelor, Obtinerea acordurilor si avizelor, obtinerea Autorizatiei de Construire, Asistenta Tehnica
Valoarea estimata fara TVA: 2, 035, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie 10% din valoarea contractului , sub forma de scrisoare de garantie bancara , inainte de semnarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare asigurata prin bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane juridice inregistrate , romane sau straine , asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere, completata in conformitate cu FORMULAR 12A din capitolul de Formulare;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 12B din capitolul de Formulare insotita de certificate constatatoare in originalpentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente- perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea cuprinsa in cuprinsul certificatelor) astfel:
o certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;
o certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Solvabilitatea patrimoniala
Lichiditatea patrimoniala
Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului principal sa fie de cel putin 1.500.000 lei (un milioncincisutemiilei)solvabilitate a contractantului principal este de 30% (pentru anii 2006 si 2007);lichiditatea a contractantului principal este de 100% (pentru anii 2006 si 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 3 ani
Experienta similara
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 3 contracte finalizate similare, a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 500.000 lei ( cincisutemiilei)Ofertantul va dispune de serviciilecategoriilor de personal, direct implicat in derularea contractului, conform sectiunii V4 din Fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
durata
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 210/06.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar , la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante - Sibiu , strada Independentei nr. 1-3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor , pe baza de imputernicire scrisa din partea ofertantului pentru persoana care il reprezinta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213199565, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Inspectoratul Scolar Judetean Sibiu - Serviciul juridic
Adresa postala: strada Berariei nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550173, Romania, Tel.0269210466, Email: [email protected], Fax: 0269210817, Adresa internet (URL): www.isjsibiu.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 67 din OUG94/2007 , alin (2)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean Sibiu - Serviciul juridic
Adresa postala: strada Berariei nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550173, Romania, Tel.0269210466, Email: [email protected], Fax: 0269210817, Adresa internet (URL): www.isjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 13:57