Licitatie Publica - Achizitie publica de servicii de promovare prin realizarea de materiale promotionale (harti, afise) cu rol in promovarea noului brand turistic al Romaniei.
Anunt de participare numarul 139665/16.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Elena Sebe, Tel. +04 372111422, In atentia: Sebe Elena, Email: [email protected], Fax: +40 372111483, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de servicii de promovare prin realizarea de materiale promotionale (harti, afise) cu rol in promovarea noului brand turistic al Romaniei.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de servicii de promovare prin realizarea de materiale promotionale (harti, afise) cu rol in promovarea noului brand turistic al Romaniei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT A - HARTI - 262.000 DE EXEMPLARE; AFISE - 50.000 DE EXEMPLARE.
LOT B - 28.000 DE EXEMPLARE.
LOT C - 35.000 DE EXEMPLARE.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pe fiecare lot: LOT A - 25.256 LEILOT B - 2.464 LEILOT C - 3.080 LEI. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 60 zile calendaristice, de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de: LOT A - 5.042, 80 lei, LOT B - 1.232 lei, LOT C - 1.540 lei, conform art. 2781*) alin. (1), lit. a) si b) din OUG 34/2006. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 9. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88 Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de prestari de servicii, conform formular 14. Garantia de buna excutie se va constitui conform art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectecu finantare din fonduri externe nerambursabile (FEN) -Programe din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 1.- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 1A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
-Eduard Hellvig ? Ministru
-Marcel Bolos - Secretar de Stat
-Valentin Trifan ? Secretar General Adjunct
-Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica)
-Alina Dinca ? Director general (Directia Generala Economica)
-Carmen Moraru ? Director general (Directia Generala Turism)
-Daniela Prelipcean ? Director (Directia Management Brand)
-FLORIN PUSCAU - Director general (Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ)-Andreea Grigore ? Sef serviciu (Directia Generala Achizitii Publice si Administrativa)
-Elena Sebe - consilier ev.-ex. (Directia Generala Achizitii Publice si Administrativa )
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 1B.-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, ;
-Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificatul privind impozitele si taxele locale precum si Certificatul de atestare fiscala pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat trebuie sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.
Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.-Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani pentru fiecare lot trebuie sa fie de minim:
LOT A - 2.500.000 LEI
LOT B - 245.000 LEI
LOT C - 300.000 LEI
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.In cazul in care operatorul economic nu poate prezenta documentul solicitat, acestaare are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente cf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Se solicita lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca:
LOT A -a prestat cel putin un contract de servicii anterior in valoare de 350.000 Lei sau prezentarea a maxim trei contracte anterioare prestate a caror suma cumulata sa fie de minim 600.000 Lei;
LOT B -a prestat cel putin un contract de servicii anterior in valoare de35.000 Lei sau prezentarea a maxim trei contracte anterioare prestate a caror suma cumulata sa fie de minim 60.000 Lei;
LOT C -a prestat cel putin un contract de servicii anterior in valoare de45.000 Lei sau prezentarea a maxim trei contracte anterioare prestate a caror suma cumulata sa fie de minim 75.000 Lei.
? Se va anexa cel putin o recomandare emisa de beneficiari in original sau copie si se va prexenta copii dupa contractele mai sus mntionate.
Informatii privind subcontractantii-Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2012 12:00
Locul: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI, STR. APOLODOR NR. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa participe la deschiderea ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al firmei, insotita de o copie a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEN/FEDR
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
IN CAZUL IN CARE CEA MAI MICA VALOARE ESTE OFERTATA DE MAI MULTI OPERATORI ECONOMICI, DEPARTAJAREA SE VA FACE PRIN REOFERTAREA PROPUNERII FINANCIARE IN PLIC INCHIS DEPUS LA REGISTRATURA MDRT.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor, nr.17, Latura Nord, sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 13:25