Licitatie Publica - Achizitie publica de servicii de silvicultura
Anunt de participare numarul 13689/11.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Vaslui
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Vaslui, Tel.0235 361437, In atentia: Director tehnic-ing. Pasat Catalin, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Vaslui
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Vaslui, Tel.0235 361437, In atentia: Director tehnic-ing. Pasat Catalin, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Vaslui
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Vaslui, Tel.0235 361437, In atentia: Secretariat, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Protectie socialaAltele: Silvicultura si activitati conexe acesteia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de servicii de silvicultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Subunitatile directiei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare de servicii de silvicultura la activitatile de fond forestier si productie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor anexe la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 564, 592RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contract pana la 31.12.2007, se poate prelungi pana la 30.04.2008.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 167 zile incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.07.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii din productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere pentru depunere de oferta comuna, in conditiile art. 44, alin. 1 si 2 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : informatii generale, declaratie privind eligibilitatea,
declaratie pe proprie raspundere, certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, valabile la data licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil anual depus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asigurarea cu personal si dotarea tehnica propusa pentru prestarea serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5009 din 08.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria achizitorului, la ridicarea documentatiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2007 12:00
Locul: Directia Silvica Vaslui-sediu(sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de delegatie, stampilata si semnata de reprezentantul legal al ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Vaslui
Adresa postala: Str. Badea Romeo, Nr. 13, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730157, Romania, Tel.0235 311032
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: www.cnsc.ro, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
15 zile, de la data comunicarii rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Vaslui-Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Tel.0235 361437, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2007 13:28