Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de servicii de transport aerian de calatori, asigurari medicale pentru calatorie si servicii de cazare la hotel


Anunt de participare numarul 73235/09.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private
Adresa postala: Calea Serban Voda nr. 90-92, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040213, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Ceciu, Tel.+40 21-3301035, Email: [email protected], Fax: +40 21-3301031, Adresa internet (URL): http: //www.csspp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Comisia reglementeaza, coordoneaza, supravegheaza si controleaza activitatea sistemului de pensii private
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de servicii de transport aerian de calatori, asigurari medicale pentru calatorie si servicii de cazare la hotel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: La sediul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, Calea Serban Voda nr. 90-92, Sector 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de servicii de transport aerian de calatori, asigurari medicale pentru calatorie si servicii de cazare la hotel
Cod CPV CPV: 60400000-2 Servicii de transport aerian, 66512220-0 Servicii de asigurare medicala, 55110000-4 Servicii de cazare la hotel
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
55110000-4-Servicii de cazare la hotel (Rev.2)
66512220-0-Servicii de asigurare medicala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 94, 447EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.04.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantii de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din venituri proprii.Plata prin OP in termen de 15 zile, in contul deschis la trezorerie. Plata se face in lei, la cursul BNR din data emiterii facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art 44, 45 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente: * Certificat constatator obiect de activitate cod CAEN - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata* Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in copie legalizata
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34 / 2006* Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006* Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru situatia indeplinirii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale* Pentru persoane juridice / fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, traduse in limba romana de traducator autorizat .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Scrisoare de bonitate emisa de banca/bancile cu care ofertantul isi desfasoara activitatile economice.* Fisa de informatii generale FORMULAR 2B* Bilanturile contabile pentru ultimii trei ani vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Lista principalelor contracte de servicii similare cu clienti institutionali si/sau corporativi prestate in ultimii 3 ani
* Dovada ca in ultimii trei ani a derulat cel putin un contract de servicii, avand acelasi obiect ca si cel specificat in prezenta documentatie de atribuire, a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract* Situatia personalului declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere.* Lista cuprinzand companiile aeriene cu care ofertantul are relatii contractuale, semnata si stampilata* Documente din care reiese ca ofertantul are personal si cel putin un sediu dedicat activitatii corporate / business travel* Lista relatiilor contractuale cu alte agentii de profil din strainatate* Recomandari din partea altor beneficiari persoane juridice (minim cinci recomandari)* Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, membru I.A.T.A. de minim 2 ani; membru A.N.A.T.; licenta de turism categoria A conform ISO 9001/9002* Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2009 14:00
Locul: La sediul C.S.S.P.P., Calea Serban Voda nr 90-92, Sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire semnata de reprezentantul legal al ofertantului, si document de identitate (BI / CI)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.67 din OUG nr.94/2007, contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre ofertantul contestatar a deciziei Comisiei de evaluare a ofertelor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.S.S.P.P. Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Calea Serban Voda, nr 90-92, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040213, Romania, Tel.021.330.10.35, Email: [email protected], Fax: 021.330.10.31, Adresa internet (URL): www.csspp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2009 17:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer