Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de servicii de transport aerian pe baza de grafic pe rute interne si internationale


Anunt de participare numarul 134034/20.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN PUSCAS, Tel. +40 214056284, Email: [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de servicii de transport aerian pe baza de grafic pe rute interne si internationale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Ministerul Educatiei Cercetarii Tineretului si Sportului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia pe an financiar. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent va fi de 900000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea de bilete de transport aerian pe rute interne si externe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi achizitionate bilete de avion pe rute interne si externe pe durata a 4 ani financiari in valoare totala de 3600000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In valoare de 54000 lei valabila 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Gar.se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. - in original. Garantia de buna executie in cuantum de 9% din val.fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiatcare se va constitui in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) si (2) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
Delaratia privind calitatea de particpant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat fiscal valabil al data deschiderii ofertelor, eliberat de MFP - DFP
Certificat fiscal valabil la data deschiderii ofertelor eliberat de Dir.Impozite si taxe locale
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 si art. 181. Persoanele cu functie de decizie din cadrul MECTS implicate in derularea procedurii sunt: Daniel Petru Funeriu - MINISTRU, Kiraly Andras GYORGY - Secreatr de Stat; Corvin NEDELCU - Secretar General, Ioana LAZAR - Secretar General Adjunct; Mihai PAUNICA - Director General DGEFRU; Rodica CIOCOIU - ?ef Serviciu Buget Finan?e (CFP); Cristina Eugenia POMAGA - Director DAAC; Bogdan PU?CA? - Director DAA; Ionela DARIE - consilier achizitii Certificat constatator valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de institutiile fiscale
Certificat de inregistrare fiscala - in copie lizibila conforma cu originalul
Prezentarea acreditarii ca membru IATA - in copie lizibila conform acu originalul, pentru a dovedi ca este membru al International Air Transport Association, si are acces la sistemele on line certificate de rezervare si emitere a biletelor de avion.
Pentru peroanele juridice straine se solicita prezentarea documentelor edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare si capaciatatea de exercitare a activitatii profesionale, in copie certificata conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) in valoare de cel putin 1800000 lei.
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) cu notele anexa, conform OMFP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, se solicita completarea in original a formularelor
- Experienta similara -Se va completa formularul nr. 8 in original. Se solicita prezentarea a unul sau mai multe contracte in valoare mai mica sau egala cu 900000 lei. Contractul se va prezenta in copie lizibila conforma cu originalul.
Se vor prezenta recomandari din partea unor clienti importanti cu privire la colaborarea dintre operatorul economic si acestia, in xerocopie lizibila conforma cu orginalul.
Atestat IATA si garantia sau echivalentul acesteia-Se va prezenta copie lizibila conforma cu originalul dupa atestatul ANAT ca confera calitatea de mebrui IATA pentru persoana/persoanele responsabile cu derularea contractului, prin care se dovedeste ca au pregatire de specialitate. Se va prezenta copie lizibila conforma cu originalul dupa garantiile depuse in cadrul IATA sau echivalent.
Certificat de membru ANAT -Se solicita copie lizibila conform acu originalul dupa certificatul care atesta calitatea de membru ANAT (Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania)
ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 12:00
Locul: Sediul MECTS, Str. Gen. Berthelot nr. 28-30, Sector 1, Parter, Camera 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisie de evaluare, imputernicitii ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Contractele subsecevente se vor incheia pe an financiar
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIAGENERALAJURIDICA
Adresa postala: Str. Gen. Berthelot nr. 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056300, Fax: +40 214056200, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer