Licitatie Publica - Achizitie publica de servicii de transport rutier specializat de pasageri pentru sucursalele SNS SA : Salina Praid, EM Rm. Valcea si Salina Slanic Prahova
Anunt de participare numarul 143086/14.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala a Sarii - SA
Adresa postala: Calea Victoriei 220, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010099, Romania, Punct(e) de contact: Ana-Maria Nastase, Tel. +40 213178981, In atentia: Daniel Aldea, Email: [email protected], Fax: +40 213178980, Adresa internet (URL): www.salrom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala
Activitate (activitati)
Altele: extractia sarii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de servicii de transport rutier specializat de pasageri pentru sucursalele SNS SA : Salina Praid, EM Rm. Valcea si Salina Slanic Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
RO124; RO316; RO415
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportul personalului la si de la locul de munca, in regim de curse regulate, pe baza de grafice de transport, in functie de sucursala beneficiara (conform caiet de sarcini).DURATA CONTRACTULUI =Pana la 31.12.2013. Autoritatea contractanta poate opta pentru prelungirea contractului de prestare servicii, la preturile contractate initial, cu conditia existentei resurselor financiare cu aceasta destinatie si daca se indeplinesc cumulativ conditiile H.G. nr. 925, art.6, punctul 3), pana la o durata de maxim 4 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini in format electronic prin descarcare de pe SEAP - (www.e-licitatie.ro), sau de la sediul autoritatii contractante.
Valoarea estimata fara TVA: intre 420, 000 si 620, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitatea prelungirii cf. art 6 din HG 925
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: - lot 1(2060 lei);
-lot 2 (2380 lei), -lot 3 (1445 lei)-Operatorul economic care va dori ofertarea pentru toate cele 3 loturi va plati o garantie de participare de 5885 lei.Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR din ?a cincisprezecea zi inainte de data limita de depunere a ofertei".- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu condi?ia ata?arii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO44BRDE445SV65087244450 deschis laBRD sucursala Dorobanti, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul anexat nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original. Garantie de buna executie5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - - instrument de garantare emis de o societate bancara (Formular 7) ori de o societate de asigurari, prezentat in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Completarea Formularului 10, in original;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Completarea Formularului 11, in original.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie sau care sunt direct implicate in
organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele:
Director General ? Aurel Bucur;
Director Economic ? Adrian Voicu;
Muraru Gabriel ? Director TIC;
Francisc Torpenyi - Director Tehnic
Grudnicki Nicolae ? Director Productie;
Tanasa Lucia ? Director Vanzari;
Ciobotaru Ciprian ? Director Management;
Radu Ene ? Director Turism
Sef Serviciu ? Daniel AldeaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului 8, in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Completarea Formularului 9, in original.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor. In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La deschiderea ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.
Calitatea de participant la proceduraPrezentarea Formularul nr. 13.
Lista cuprinzand subcontractantiiSe va completa Formularul 26. In cazul in care oferta sa va fi desemnata castigatoare, operatorul economic are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica,
contractul incheiat cu subcontractantul / subcontractantii
nominalizati in oferta. Contractul prezentat trebuie sa fie in
concordanta cu oferta si va constitui anexa la contractul de
achizitie publica.
Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori
economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna ). In cazul asocierii, toti operatorii implicati vor trebui sa
indeplineasca cerintele solicitate la: - situatia personala; -
capacitatea de exercitare a activitatii profesionale; - situatia
economica si financiara si capacitata tehnica si profesionala
(care se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor
tuturor membrilor grupului). In acest caz, oferta financiara si
oferta tehnica va fi semnata de toti asociatii. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
Certificat de inregistrare in scopuri de TVA Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informa?ii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul 14 ? informa?ii generalePentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.An Curs leu/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Se vor prezenta in copie bilanturile contabile corespunzatoare exerci?iilor financiare incheiate pentru anii 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente. Autoritatea contracta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru justificarea cifrei de afaceri pe 2012.Persoanele juridice straine vor prezenta bilan?urile contabile sau alte documente edificatoare, echivalentele documentelor solicitate pentru ofertantii romani, in copie, inso?ite de traducerea legalizata in limba romana a acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 ani
Autorizari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prezentarea a maxim 2 recomandari/ documenteconstatatoare din partea beneficiarilor contractelor indeplinite in ultimii 3 ani pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; Recomandarea/documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit), valoarea si perioada de derulare a acestuia. In cazul in care documentele respective nu contin informatiile mentionate, ofertantul va prezenta orice alte documente (copie contract, facturi, documente de plata etc.) care sa furnizeze aceste informatii.Completarea urmatoarelor formulare: Formular F15 ? Experienta similara;F 16 -Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani;F 17 ? recomandari/documenteLicenta de transport pentru firma. Documentul eliberat conform OG 27 / 2011 prin care se dobandeste calitatea de operator de transport rutier. In cazul in care documentul firmei (licenta de transport) este la A.R.R. pentru viza anuala sau pentru eliberare licente, se accepta un document de confirmare de la A.R.R.;Licenta de transport persoane, valabila cel putin pana la data limita de depunere a ofertelor. Se va atasa copie conforma dupa licenta de transport.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2013 12:00
Locul: Calea Victoriei, nr. 220 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite sa participe la licitatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prestarea serviciilor se va face in baza comenzilor ferme ale Autoritatii Contractante.Atentie!! Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG 34 / 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 220, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 019900, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.salrom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2013 10:25