Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de servicii :LUCRARI MECANICE AGRICOLE


Anunt de participare numarul 5451/14.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA SLOBOZIA
Adresa postala: Str. Garii nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Punct(e) de contact: COMAN VASILICA, Tel.0243232606, In atentia: SISROMEO MUSCA, Email: [email protected], Fax: 0243232635, Adresa internet (URL): http: \www.anp-just.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de servicii : LUCRARI MECANICE AGRICOLE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: a)208 ha comuna Alexeni Jud Ialomita
b)31 haloc.Slobozia jud Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract achizitie publica de servicii : LUCRARI MECANICE AGRICOLE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77111000-1 - Inchiriere de utilaje agricole cu operator (Rev.1)
77312100-1-Servicii de erbicidare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala conform caietului de sarcini( esalonat , cu conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie)
Valoarea estimata fara TVA: intre 52, 671 si 105, 183EUR
II.2.2) Optiuni
Da
DA, conform capitolului II.2.2 din FISA DE DATE A ACHIZITIEI
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 3500 lei RON;Garantia de buna executie -5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare si fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilit
Decl.art.181,
Certif, ANAF-buget consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor
Certif.AF impozit si taxe locale, valabil la data deschiderii ofertelorCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificatul unic de inregistrare (CUI) emis de oficiul registrului comertului
Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-INF.GENERALE,
-recomandari beneficiari
-decl.informatii privind dotarile specifice , utilajele, echipamentul tehnic, mijl.de transp.utiliz.pentru indeplinirea contractului.-bilantul contabilvalabil dupa data de 31.12.2006 (sau 30.06.2006).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor prestariin ultimii 3 ani , se completeaza formularul nr. 12 E
-incheierea si indeplinirea in ultimii treiani a unui contract (pot fi cumulate max. trei contracte), cu o valoare egala sau mai mare de 50.000 de euro si al carui obiect a fost furnizarea de serviciisimilare.-informatii despre obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA UNITATII sau O.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2007 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor participa Comisia de Evaluare si Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Adresa postala: Str. SOSEAUA OLTENITEI, NR.107-111, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021/3320999
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL PENITENCIARULUI SLOBOZIA
Adresa postala: STR. GARII NR.54, Localitatea: SLOBOZIA, Cod postal: 920041, Romania, Tel.0243/232606, Email: [email protected], Fax: 0243/232635
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2007 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer