Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de supercomputer, pachete software pentru grupuri de calculatoare, imprimante laser si computere portabile pentru proiectul POS-CCE Nr. 49/11.05.2009


Anunt de participare numarul 91699/01.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice, Tel.0251411752, In atentia: Demetra Lupu Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de supercomputer, pachete software pentru grupuri de calculatoare, imprimante laser si computere portabile pentru proiectul POS-CCE Nr. 49/11.05.2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Craiova
- Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de supercomputer, pachete software pentru grupuri de calculatoare, imprimante laser si computere portabile pentru proiectul POS-CCE Nr. 49/11.05.2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211100-2 - Supercomputer (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
48626000-2-Pachete software pentru grupuri de calculatoare (cluster) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 065, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Cuantum garantie de participare: 21.300 lei-Garantia de buna executie se solicita in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Plata se va face cu ordin de plata conform transelor prezentate in documentatia de atribuire din venituri provenite din fonduri externe alocate pentru proiectul POS-CCE Nr. 49/11.05.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat in termen de valabilitate- original sau copie legalizata.
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate original sau copie legalizata.
-Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-care contine cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani Nivelul minim al cifrei medii de afaceri realizata pe ultimii trei ani respectiv 2006, 2007, 2008trebuie sa fie de minim 1000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conditii de calitate
-Autorizare privind livrarea produselor
-Lista principalelor livrari de produse
-Recomandari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la producatorul produselor ofertate (cel putin ISO 9001 sau alte documente), in termen de valabilitate - copie pentru produsele de la pozitiile 1.1 -1.6-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la ofertantul produselor (cel putin ISO 9001 sau alte documente), in termen de valabilitate - copieIn cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.Nu se accepta operatori economici in curs de acreditare-Autorizatie privind livrarea produselorin original de la producator a firmei ofertante, in favoarea beneficiarului, pentru livrarea, instalarea si intretinerea produselor ofertate la pozitiile 1.1 1.6-Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii3 ani, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse IT, iar valoarea acesteia sa fie de minim: 350.000 lei fara TVA (ofertantii vor indica contractele din lista care indeplinesc conditiile de mai sus)-Recomandari privindmodul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au furnizat echipamente IT minim una .Se solicita ca una din recomandari sa fie emisa de beneficiarul contractului, din lista principalelor livrari de produse, a carui valoare depaseste suma de350.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
frecventa procesoarelor serverelor blade
4%
Descriere:
3.
memorie RAM totala instalata
3%
Descriere:
4.
tehnologia de racire cu lichid pentru cele doua rackuri
8%
Descriere:
5.
Capacitatea sasiului de a oferii analize predictive de eroare pentru procesoare, HDD-uri, memorii, surse de alimentare, ventilatoare.
4%
Descriere:
6.
consumul electric total la incarcare procesoare 100%
4%
Descriere:
7.
monitorizarea in timp real a consumului de energie electrica
2%
Descriere:
8.
posibilitatea de limitare a consumului de energie electrica
2%
Descriere:
9.
Durata perioadei de garantie
8%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Reofertare dupa pretSe va desfasura o singura runda de o ziParticipa doar operatorii economici inregistrati in SEAP care au primit invitatii de participare la aceasta faza
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri comunitare aferente proiectului POS-CCE Nr. 49/11.05.2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel.0251415899, Fax: 0251415899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2009 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer