Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA DE TICHETE DE MASA


Anunt de participare numarul 50685/24.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALULMUNICIPAL RADAUTI
Adresa postala: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Punct(e) de contact: IOAN BURCIU, Tel.0230 564071, Email: [email protected] ;[email protected], Fax: 0230 562636, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi de utilitate publica cu personalitate juridica ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA DE TICHETE DE MASA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipial Radauti, str. Calea Bucovinei nr. 34A, jud. Suceava, CP 700425, telefon 0230-564071, fax 0230-562636.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 87.000 tichete de masa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22867000-5 - Tichete de masa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
87.000 tichete de masa.
Valoarea estimata fara TVA: 696, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
AUTORITATEA CONTRACTANTA poate SUPLIMENTA/REDUCEcant.cu 30%;
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 13920 CONSTITUITA INFAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul asigurarilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG34/2006-formular A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 -formular B
Certificat fiscal emis de MF care sa ateste ca nu are datorii lanici unbuget, -formular B1
Certificat constatator emis de RCCertificat de inmatriculare a societatii -copie.
Detalii se gasesc in DOCUMENTATIA DE ATRIBUIREsi FORMULARELE atasate in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani-formularB2
Declaratie privindlista principalelor livrari de tichete de masain ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiariPrezentarea bilantului contabil sau extras din bilantul contabil din 31.12.2007, vizat de organele in drept -in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada ca dispun de personal de specialitate si au dotarea cu echipamente si alte mijloace fixe necesare pentru executarea tichetelor de masa, conform anexei nr. 4 la Normele de aplicare a Legii nr. 142/1998, privind acordarea tichetelor de masa, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 5/1999 ;Se vor prezenta copii certificate care atesta implementarea la producator si/sau la distribuitor asistemului de calitate ISO 9001:2000 sau SR EN ISO 9001:2001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada catichetelor de masaemisede el sintagreate decel putin 20 magazine din judetul Suceava, din care minimum 10in municipiul Radauti. In acest sens va depune lista cu unitatilorcare vand alimente pe baza de tichete de masa din judetul Suceava si municipiul Radauti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2221/22.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Pe suport hirtie 25RON la caserie, 30 lei prin posta, 40 prin curierat rapid cu plata in cont.Din SEAP descarcare gratuita.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2008 13:00
Locul: Spitalul Municipial Radauti, str. Calea Bucovinei nr. 34A, jud. Suceava, CP 700425
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisieide evaluare de o singura persoana, imputernicita in acest sens, care va putea avea un singur insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, BucurestiCP 030384, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30384, Romania, Tel.Telefon: 021-3104641, Email: [email protected], Fax: Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii lacunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul municipal Radauti
Adresa postala: 725400 Radauti, Calea Bucovinei nr. 34A, jud. Suceava, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Tel.0230-564067, Email: [email protected], Fax: 0230-562636
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer