Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica de utilaje de bucatarie si spalatorie rufe pentru Camin studentesc si cantina in regim fast-food Facultatea de Mecanica


Anunt de participare numarul 88639/14.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice, Tel.0251411752, In atentia: Demetra Lupu Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica de utilaje de bucatarie si spalatorie rufe pentru Camin studentesc si cantina in regim fast-food Facultatea de Mecanica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Craiova
-Camin studentesc si cantina in regim fast-food Facultatea de Mecanica
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de utilaje de bucatarie si spalatorie rufe pentru Camin studentesc si cantina in regim fast-food Facultatea de Mecanica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39221000-7 - Echipament de bucatarie (Rev.2)
39713200-5-Masini de spalat rufe si masini de uscat rufe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 387, 932RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantum garantiei de participare-4.900 lei lot 1 si2.700 lei lot 2.Garantia de buna executiepentru contractele cu o valoare mai mare de 70.000 lei fara TVA in cuantum de 7% din aceasta valoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata in 30 de zile cu respectarea prevederilor OUG 34/2009 din fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea
-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat in termen de valabilitate- original sau copie legalizata.
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate original sau copie legalizata.
-Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 450.000 leipentru lotul 1 si 250.000 lei pentru lotul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conditii de calitate
-Autorizare privind livrarea produselor
-Lista principalelor livrari
-Recomandari
-Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la producatorul produselor ofertate(cel putin ISO 9001 sau alte documente), in termen de valabilitate - copie2.Documente emise de organisme acreditate, care atesta certificarea sistemului managementului de mediu la firma care asigura montajul produselor ofertate (cel putin ISO 14001 sau alte documente) in termen de valabilitate - copie- Autorizatie privind livrarea produselor de la producatorul sau reprezentantul legal al produselor ofertate in termen de valabilitate (numai pentru comercianti) in limba romana sau traducere legalizata-Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare respectiv echipamente pentru dotare bucatarie in valoare de minim: 230.000 lei fara TVA pentru lotul 1 si echipamente pentru dotare spalatorie de rufe in valoare de 130.000 lei fara TVA pentru lotul 2-Recomandari privindmodul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au furnizat produse similare minim una. Se solicita ca recomandarile sa fie emise de beneficiarii contractelor, din lista principalelor livrari de produse, a caror valoare depaseste suma 230.000 lei fara TVA pentru lotul 1 si 130.000 lei fara TVA pentru lotul 2-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Declaratie privind personalul propus pentru elaborarea contractului-Declaratia va fi insotita de CV-ul persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului precum si copii dupa documentele de atestare si autorizare.Se impune un nivel minim de 3 (trei) tehnicieni autorizati .Se impune un nivel minim de 2 (doua) persoane autorizate ISCIR pentru utilajele cu functiune pe gaz-Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Reofertare dupa pretSe va desfasura o singura runda de o ziParticipa doar operatorii economici inregistrati in SEAP care au primit invitatii de participare la aceasta faza
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 10:30
Locul: Universitatea din Craiova -DGAE, Str. Libertatii, Nr. 19, Serviciul de Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel.0251415899, Fax: 0251415899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2009 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer