Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica ?Energie electrica? 2013.


Anunt de participare (utilitati) numarul 147877/13.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALAAQUACARAS S.A.RESITA
Adresa postala: P-ta Republicii , Nr 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Punct(e) de contact: Ladislau Sallai, Tel. +40 0255212458, Email: [email protected], Fax: +40 0255214421, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. AQUACARAS S.A.
Adresa postala: Str. Fintinilor nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Tel. +40 0255210090, In atentia: Stanoiu Stefan, Email: [email protected], Fax: +40 0255210090
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator de Apa si Canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie publica ?Energie electrica? 2013.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C AQUACARAS S.A.
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de produse ?Energie electrica?, total= 5.905 MWh/an din care: Medie tensiune 5.001 MWh/an si Joasa tensiune 904 MWh/an.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Energie electrica?, total= 5.905 MWh/an din care: Medie tensiune 5.001 MWh/an siJoasa tensiune 904 MWh/an.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 542, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 50.000 lei sau echivalentul in alta valuta. Data la care se va face echivalenta lei/alta valuta va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire si exprimarea garantiei de participare: a) In Lei, Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta , pana la data deschideri ofertelor, in contul RO89RNCB0100022409840001 deschis la B.C.R Resita.b) In lei, virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Oferatantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 2781 din OUG nr 34/2006 o parte din garantia de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea contractului. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (conform art.90 din H.G.925/2006).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu articolul 180. din OUG 34/2006- Formularul 12 A
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 12B- Declaratie privin caitatea de participant la procedura- Formularul 12 C
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006- Formular17- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010.- Formular18
Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si contributiilor la bugetul local si de stat, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 1 alin.(4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director general ? Anatoli Liber
Manager Economic- Luminita Irimia
Jurist- Gabriela Petrisor
Presedinte comisie?Vladimir David
Membru ?Stefan Stanoiu
Membru ?Laura Gabriela Roman
Membru ?Ovidiu Cheseriu
Membru ? Luminita IrimiaVa fi exclus din procedura de atribuire a contractului de livrare produse orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG NR.34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propia raspundere sau o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. - Certificat constatator eliberat deOficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in cadrul CAEN al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
- Licenta de furnizare a energiei electrice emisa de catre ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei) ? copie lizibila conform cu originalul, asa cum prevede Legea nr. 123/10 iulie 2012.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii genereale din care sa reiasa cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 anisi care sa fie de minim 5.000.000 lei.
Prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante cum ar fi:
a) declaratii bancare corespunzatoare;
b) bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tari in care este stabilit ofertantul;
c) declaratii privind cifra de afaceri globala (pe ultimii 3 ani) sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiOfertantul infiintat de mai putin de 3 ani va prezenta documente de la infiintare.Daca cifra de afaceri globala medie anuala este exprimata in Euro, cursul de schimb luat in calcul de toti ofertantii va fi:
2010:1 Euro= 4, 20 lei2011:1 Euro= 4, 23 lei
2012:1 euro= 4, 45 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Central Europeana (www.ecb.europa.eu).
Modalitatea de indeplinire
Fisa de informatii genereale din care sa reiasa cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 anisi care sa fie de minim 5.000.000 lei.
Prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante cum ar fi:
a) declaratii bancare corespunzatoare;
b) bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tari in care este stabilit ofertantul;
c) declaratii privind cifra de afaceri globala (pe ultimii 3 ani) sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiOfertantul infiintat de mai putin de 3 ani va prezenta documente de la infiintare.Daca cifra de afaceri globala medie anuala este exprimata in Euro, cursul de schimb luat in calcul de toti ofertantii va fi:
2010:1 Euro= 4, 20 lei2011:1 Euro= 4, 23 lei
2012:1 euro= 4, 45 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Central Europeana (www.ecb.europa.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta prezenta listaprincipalelor livrari de energie electrica prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.
Referitor la experienta similara se solicita urmatoarele documente:
Ofertantul va prezenta listaprincipalelor livrari de energie electrica in cantitate de minim 5.001 MWh/an Medie tensiunerespectiv 904 MWk/an Joasa tensiune.Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificari/documente emise sau contrasemnate de autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani va prezenta lista principalelor livrari de energie electricaefectuate de la infiintare.
Prezentarea Formularului 12D: lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului 12D: lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 1
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001:2008 privind sistemul de management, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Certificatul trebuie sa fie emis cel putin pentru domeniul de activitate aferent domeniului de activitate de comercializaresi/sau producere de energie electrica.
In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se pot prezenta orice alte documente in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Certificate prin care se certifica faptul ca, ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008
Modalitatea de indeplinire
Certificate prin care se certifica faptul ca, ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare la licitatia electronica va fi pretul pentru 5.905 MWh (fara TVA) asa cum este elinscris in Caietul de sarcini. In conformitate cu prevederile art. 161, 169 din OUG 34/2006, licitatia electronica se va desfasuraintr-o singura runda de o zi, aceasta nu va incepe mai devreme de doua zile lucratoare de la definitivarea si publicarea anuntului in SEAP si transmiterea invitatiilor electronice. In cazul in care un ofertant selectat si inregistrat in SEAP nu-si modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementul de oferta ce face obiectul procesului repetitiv de ofertare, la momentul stabilirii clasamentului final se va lua in considerare oferta depusa decatre acesta anterior desfasurarii etapei de licitatie electronica. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2014 11:00
Locul: Str.Fintinilor nr.1, Resita, judetul Caras -Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului, pentru persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: - in cazul in care se constata ca oferteleclasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art. 256^2 alin 1 lit a) din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. AQUACARAS S.A. Compartiment juridic
Adresa postala: P-ta Republicii, nr 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Tel. +40 0255210090, Fax: +40 0255210090
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2013 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer